Monday, September 10, 2012

First Day

Assalamualaikum. Baru dapat update blog. Hehehe. Hari ni zatie sudah mendaftar sebagai pelajar kampus Kota Bharu. So, sekarang ni dah bergelar pelajar ijazah ok. Tapi rasa cam budak jerr lagi. Hahahaha. Perasan kan zatie ni. Perasan muda. Hihihi.

Hari ni penat sangat. Ye la kan. Dari pagi lagi kuar untuk mendaftar lepas tu ada taklimat bersama Koordinator kursus dan Ketua Pusat Pengajian. Yang tu sesi pagi. Sambung plak taklimat untuk sesi petang. Mahu nyerr zatie tak ngantuk masa dengar taklimat. Penat kot. Dah la semalam tak dapat nak tidur gara2 panas punyerr pasal. Maklumlah bilik yang zatie sewa ni pakai kipas dinding jerr. Bukan kipas siling(betol tak zatie eja ni? hahahhaa).


sempat posing sebelum sesi taklimat bermula. He3.


Hari ni baru hari pertama. Tak mula kelas lagi. Tadi kiteorang baru diperkenalkan dengan lecturer yang akan ajar kiteorang sepanjang degree kat UiTM Kampus Kota Bharu. Hari ni jugak  kiteorang diberi taklimat untuk buat pengecualian kredit. Tau tak ape pengecualian kredit tu? Meh nak gitau. heheheh. Pengecualian kredit tu adalah untuk drop subjek yang kiteorang dah ambik masa diploma hari tu. Subjek dah ambik kan. So, tak perlulah ambik balik. Rugi masa jerr. Kite nak grad awal. hehehehe. Haaa. Camtu la lebih kurang nyerr. 

Etceli mula2 dok tempat baru ni zatie rasa lain la sikit. Yerr la kan. Tempat kita tak biasa lagi. Tambah plak zatie terpisah dengan geng zatie. So, rasa cam terpencil jugak laa. Agak la kan. Huhuhuhu.. Takpe laa. Untuk first sem jerr. Belajar untuk sesuaikan diri kat tempat baru.

Esok dah mula kelas. Wahhh. Zatie dah tak tahu nak rasa ape. Tak sabar, takut, risau macam2 la ada lagi. Kalau boleh degree ni zatie nak buat yang terbaik. Tebus balik segala kesilapan masa diploma dulu. Doa2 kan lah zatie erkk. Moga zatie dapat harungi segala cabaran yang akan zatie lalui sepanjang tempoh zatie belajar ni.


Ok laaaaaaaa. Penat dah taip. Mahu berehat jap. Berehat la sangat kan. hahaha. Ok laa. tata..






p/s:: tercari-cari kat mana awak. tapi awak takde pun. Huhuhu.






6 komen

tie, online guno gapo ni? ado wifi ko denu?

@Noraim he3..ade wifi cni aim..laju..po dok umh doh..:D

hai...

jemput ke my giveaway
http://oneniezuka.blogspot.com/2012/09/giveaway-saya-mau-novel-dari-onenie.html

rndu yerrrr kt korg ble tgk gmbr nie!!!! mne nadia?? kata da nek bdn sket..hihi..mesti bertambah comel kn??!!

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon