Diploma Konvokesyen

11:27:00 PM
Assalamualaikum. Hai korang.. Sihat kerrr? Cam mood hepy jerr kan zatie ni.. hehehe. Hepy kerr?? Hepy jugak laa. Tapi gelora kat dalam hati ni takde sape yang tahu. Hanya tuhan je yang tahu.. Huhuhu.

Entry kali ni zatie nak citer kat korang pasal zatie punyerr diploma konvokesyen. Akhirnya zatie dah dapat segulung diploma. Baru diploma ok. Ijazah sedang dalam proses. huhuhu. Zatie konvo pada tarikh 1/12/2012 iaitu pada hari sabtu lepas. Akhirnya impian zatie nak konvo tercapai jugak walaupun zatie sebenarnya konvo dalam keadaan yang sangat sedih.

Nak tau kenapa? Sebabnya zatie konvo mak dan ayah zatie takde. Diorang tak pergi tengok zatie konvo. Hanya adik zatie jerr yang pergi masa zatie konvo. Sebenarnya memang zatie sedih giler. Bila zatie masuk jerr dewan, hati zatie rasa sebak sangat. Yerr laa. Orang lain mak ayah diorang datang tengok diorang konvo. Ade kat dalam dewan. Tapi zatie sorang2 jerrr. Yang ada hanya lah kawan2 dan adik zatie jerr. Tersangatlah sedih. Sebelum bermulanya istiadat konvokesyen zatie asyik nangis jerrr. Habis cair mekap zatie. Nasib baik mata tak bengkak jerrr. Huhuhu. Tapi kan nak buat macam mana. Zatie sabar jerr laa. Cuba untuk kumpulkan kekuatan. Bila dah lega mula lah rasa berdebar-debar nak naik pentas untuk ambik skrol. Sangat lah berdebar. Tapi kawan2 sentiasa bagi semangat kat zatie. Terima kasih korang. Korang dah banyak bagi semangat kat zatie.

Paling terharu sangat kat kakak angkat zatie. Dia lah yang banyak tolong zatie. Iaitu kak Diana. Tanpa dia rasanya zatie tak tahu laa dapat ke tak pergi konvo. Terima kasih yerr kak Yana sebab bagi orang tumpang kat rumah dan bawa adik orang pergi kat orang konvo..

Tak nak membebel panjang. Zatie nak tunjuk kat korang zatie punyerr koleksi gambar konvo..



ambik transkrip..debar kot..hu3




Akhirnya diploma menjadi milikku.. :D


From my adek..

wif my adek.. :D


Wif kak diana.. :D

wif cik Noraim.. 


my besties..mimah.. >_<


cik bday girl.. Ina. :D


senyuman disebalik duka...hu3



Tu jerr laa gambar yang zatie nk tunjuk. Etceli banyak lagi tapi malas laa nak upload. Kalau nak tengok silalah ke FB zatie yerr. Tapi hanya friend jerr yang dapat tengok. Kalau nak tengok silalah add yerrr. Hehehe.. Ok laa.. tata..





p/s:: bila awak ucap tahniah..saya terus tersenyum lebar..sangat bermakna.. ^_^







Artikel Terkait

Previous
Next Post »

2 komen

Write komen
Noraim
AUTHOR
December 3, 2012 at 11:49 PM delete

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stress tgk muko sndiri. hihi.

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon