Saturday, December 22, 2012

SEGMEN : Free Doodle To Me!

Assalamualaikum.. Tetiba nak join segmen ni.. Dah lama kot tak join segmen.. Hehehe. Segmen dari blogger yang agak femes la jugak iaitu Encik Hafizzy Aziz..





Nickname: Izzati Suhaide
Warna doodle: Pink

Ok.. Siap.. Nak join?? Tekan banner kat atas tu erkkk. tata.




p/s:: menyepi untuk seketika..tumpukan pada final exam.. ^__^




8 komen

Salam. blogwalking sini dari segmen yang sama:)

http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/segmen-free-doodle-to-me.html

Nak jemput join BLOGLIST saya:)
http://nurfara-hani.blogspot.com/2012/12/pencarian-bloglist-januari-2013.html

DARI SEGMEN YANG SAMA..:)
http://eira-shamiera.blogspot.com/2012/12/segmen-free-doodle-to-me.html

Singgah dari segmen yang sama :-)

Jemput tengok entry segmen ni dan lawat blog cekodok saya ni T_T

http://www.faqihahhusni.com/2012/12/segmen-free-doodle-to-me.html

dri segmen sme. done follow here :D
jom join http://shafinazaina.blogspot.com/2012/12/giveaway-by-cartieca-story.html

dari segmen yg same..blogwalking here :)

Blogwalking dari segmen yang sama..

http://thyeralinephotogenik.blogspot.com/

dr segmen same..

nak menang rm100. tgk sini http://nurulazieyan.blogspot.com/2012/12/contest-top-referer-get-rm100-topup.html

doodle siap

http://4.bp.blogspot.com/-tAzHBpByu0Y/UNx6QVWhFeI/AAAAAAAAQww/yVwMYwhEleo/s1600/Izzati+Suhaide.png

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon