Biar kata2 yang berbicara..

9:22:00 PM
Assalamualaikum.. Bila hati dan otak berbicara mulalah nafsu nak menggoda.. Oh hati.. Tolong laa bertahan dengan setiap godaan. Diri ni dah rasa terlalu seksa untuk menanggungnya.. Hurmmm..











Dan sejujurnya bukan mudah nak tersenyum saat hati sedang menanggung kesakitan. Diri ini hanyalah wanita biasa. Mempunyai banyak kelemahan.










Dapatkah senyuman dan keceriaan ni kembali?? Akan ku tunggu nya.. Kerana diri ini yakin Allah sedang merancang sesuatu..







Diri ini sedang cuba untuk menerima hakikat. Memang agak susah namun akan cuba belajar menerimanya. Kerana semua ni ketentuan Yang Maha Esa. Walaupun pernah terdetik dihati menyesali kerana mengenali dirinya namun diri ini harus berfikir dengan matang kerana Dia mempertemukan diri ini dengan dirinya. Terima kasih awak..




Secara jujurnya, hati zatie ni memang sedang belajar untuk melepaskan segalanya. Zatie memang kena lawan setiap godaan dan hasutan syaitan. Zatie tak boleh lemah. Zatie kena kuat. Zatie kena lawan setiap kata hati zatie. Kerana jika terlalu ikutkan kata hati diri kita juga yang merana. Zatie redha.. Zatie pasrah dengan segala ketentuan Illahi.


Terima kasih Ya Allah kerana mempertemukan kami. Sesungguhnya melalui diri nya aku belajar erti kekuatan, ketabahan dan kesabaran. Mungkin ini lah hikmahnya.



note:: kalau gambar tu tak jelas, sila besarkannya..tq..





p/s:: lupakan soal cinta. pentingkan pelajaran. Itu yang utama.. ^_^













Artikel Terkait

Previous
Next Post »

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon