Happy Sweet 22..

4:41:00 PM
Assalamualaikum.. Hai korg.. First entry di bulan februari. Dan ni adalah entry yg special sebab hari ni adalah hari yang sangat special buat zatie. Sekarang zatie dah officially 22 tahun. Alhamdulilllah.. Masih lagi bernafas di muka bumi Allah ini dan di beri nikmat kesihatan yang baik.

Sungguh tak sangka hari ni dah genap umur zatie 22 tahun.. Dah besar zatie ni.. Hehehe. Tapi masih lagi kiut miut tau.. Perasan.. Hahahaha. Maknanya zatie dah boleh kawen la kan?? Hihihi..Banyak benda yang dah zatie belajar selama 22 tahun ni. Alhamdulillah.. Sedikit sebanyak telah mematangkan fikiran zatie.

Zatie nak ucapkan terima kasih banyak2 kat mak dan ayah zatie sebab telah bersusah payah membesarkan zatie dan mendidik zatie sehingga menjadi manusia seperti hari ni.. Walaupun masih belum dapat berbakti sepenuhnya kepada mereka namun akan zatie usahakan agar dapat berbakti kepada mereka.. INSYAALLAH..  Terima kasih jugak buat kawan2 yang sentiasa berada di sisi zatie pada saat zatie lemah. Korang lah sahabat yang sukar di cari ganti. Terima kasih banyak2 buat korang.. Tanpa dorongan dan kata2 semangat dari korang mungkin sukar untuk zatie hadapi ujian hidup ini..

Buat awak, terima kasih sebab ingat hari istimewa saya ni. Walaupun awak tak bagi hadiah tapi ucapan awak tu  sudah cukup bermakna buat saya. Maafkan saya sebab tak dapat nak penuhi permintaan awak. Saya tak sanggup nak bertemankan airmata lagi. Terima kasih sebab awak faham keadaan saya. Walau macammana pun saya tetap anggap awak kawan saya. Semoga berbahagia..


Sekian sahaja untuk kali ni. Entry ni ringkas jerr sebenar. Hehehe. Maaflah kalau ade yang tak suka, Huhuhu.. Ok.. tata..



note:: gambar ni adalah masa umur 21 tahun. Umur 22 coming soon.. hehehehe..






p/s:: semoga pertambahan usia ni akan buat diriku bertambah kuat dan tabah.. ^_^




Artikel Terkait

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
UmmiAbi
AUTHOR
February 8, 2013 at 4:35 PM delete

Eppy belated besday...Muda remaja lg ni..:)

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon