Segalanya telah berubah

12:04:00 AM
Assalamulaikum. Setelah sekian lama tak mengupdate blog kesayangan zatie akhirnya tangan ni terasa ringan nak menaip entry.. Hehehe... Sekarang dah masuk semester baru. Semester baru.. Hidup baru.. Azam baru.. Semangat baru.. Cabaran baru.. Perasaan baru.. Erkkk?? Ada kaitan ke dengan perasaan tu?? Mungkin ada kot.. hehehe..

Semester ni mungkin banyak perubahan dari semester2 sebelum ni. Jikalau dahulu bila bermulanya semester baru zatie teringin nak jumpa dengan sumone.. Tapi tidak lagi untuk semester ni sebab segalanya dah berubah.. Tiada lagi sumone tu dalam hidup zatie.. Huhuhu.. Ok laa.. tak nak citer pasal dia pun sebenarnya.. Wat sedih je kalau citer pasal dia..Huhuhu..


Sebenarnya banyak benda yang berubah semester ni.. Ye ke?? Tapi memang ada sedikit perubahan pun sebenarnya terutamanya tentang persahabatan. Zatie pun tak tahu la kenapa zatie rasakan seperti kawan zatie tu cam dah tak nak layan zatie ni. Sejujurnya la kan zatie memang rasa sedih.. Rasa cam tersisih. Kenapa?? Apa salah zatie sebenarnya? Mana janji2 dulu?? Cakap nak study sama2... Nak jaga zatie. Sentiasa ada bila zatie dalam kesusahan atau sedih tapi sekarang dah takde. Hati mana tak sakit. Tak sedih. Dia seperti dah berubah. Masa zatie dalam keadaan yang tersangat sedih dulu. Zatie teringin sangat nak citer kat dia seperti selalu tapi dia takde. Memang zatie akan ceritakan masalah zatie kat sorang best fren zatie ni tapi zatie rasa macam tak lengkap kalau tak cerita dekat dia. Tapi sekarang semua tu dah tak penting. Bila jadi macam ni ianya buat zatie susah dah nak sayang orang lebih2. Sebab bila akhirnya zatie akan ditinggalkan.  Zatie dah tak nak anggap seseorang sebagai orang yang terpenting dalam hidup zatie. Sebab akhirnya akan jadi seperti ni. Sekarang ni semua orang yang penting bagi zatie dah tinggalkan zatie.. Hurmmmm..

 Takpe la..  Zatie terima semua ni sebagai ujian dari Allah. Bak kata kaunselor pelatih UiTM Kota Bharu, Zatie ni seorang gadis yang kuat semangat walaupun kadang2 zatie rasakan yang zatie ni seorang yang lemah..


Ok la.. nak chow dulu.. tata..





p/s:: asyik terbayangkan wajah seseorang???adakah sudah terpaut...ermmm. =.=








Artikel Terkait

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
نورعيم
AUTHOR
March 13, 2013 at 9:53 PM delete

siapakah orgnya itu?

ptt la xjupo blog tie. ore xigt tukar url doh. hihi.

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon