Friday, April 12, 2013

Segmen Blogwalking 24 Jam by Emas Putih

Assalamualaikum.. Setelah lama tidak berblogging.. Kali ni Zatie join segmen la.. Segmen dari blog Emas Putih..

Klik banner..



Ok siap sudah.. Kalau rasa nak join boleh la klik banner kat atas tu yerr..





Mood:: kesibukan diri buat zatie lupa segala masalah..






11 komen

Menyahut cabaran Kak Uzu a.k.a emas putih untuk blogwalking 25 jam.. hehe

http://aniqbukhary.blogspot.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

follower 574
http://resipidarihati.blogspot.com/2013/04/segmen-24-jam-by-emas-putih.html

bw sini :)
http://www.aisyahhumaira.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

TOPUP FREE DISINI !!
http://www.aisyahhumaira.com/2013/04/mega-topup-giveaway-by-incik-b-ss.html

Mieya singgah dari segmen yang sama.
Jemput singgah kembali ye :)

http://budakshumort.blogspot.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

Dari segmen yang sama :)

http://budakpeliksstory.blogspot.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

Hi , Saya singgah sini dan follow !:)
Mari lah follow saya pulak !


http://shaheiraismail.blogspot.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html

Salam,baru sempat terjah ke sini,daripada segmen yg sama,
http://diarijejakahangat1.blogspot.com/2013/04/segmen-blogwalking-24-jam-by-emas-putih.html
jemput join GA saya,
http://diarijejakahangat1.blogspot.com/2013/04/giveaway-bff-forever.html

DATANG ZIARAH DARI SEGMEN YANG SAMA ^__^

Salam, kita dari segmen yang sama. Singgah dan follow :)

[ My blog ]

join jugak..:)

p/s:adik sakit kaki ke..

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon