Sambungan Rindu Awak 200% Raya

by - 3:01:00 PM

Assalamualaikun. Ramai yang dok komen kat entry ini kata takde pun sambungan Rindu Awak 200% Raya. Ada yang merasakan tertipu..Tipah tertipu bang..hhahaha.. Ok lahh. Demi peminat drama Rindu Awak 200% Raya, gigih zati cari info untuk korang tau. Sambungan drama tu boleh tengok pada jam 3PM atau 3 petang kat laman web ini www.blendandbrew.com.my.


Punyalah lama tunggu nak tengok sambungan cerita ni sampaikan ramai dok tanya zati bila diorang nak siar..Hahaah.. Tapi akhirnya sambungan drama tu muncul jugak kat youtube. Korang boleh tengok kat link ini. Kena tengok cepat-cepat laa takut admin padam.

Ok lahh.. Semoga anda semua terhibur...babai..

You May Also Like

11 komen

  1. bila2 pon boleh tgk ke..ke ada masa dia..by the way, thanks for the link

    ReplyDelete
  2. dah klik xde ape pun ..hanya keluar page utk sertai peraduan raya je

    ReplyDelete
  3. @fiza ayub tulaaa..saya pun tak tahu jugak..huhu

    ReplyDelete
  4. @Izzati Suhaide


    armel mengandung ekk..ahahh br dpt tgk

    ReplyDelete
  5. @izzati suhaide dah dpt tgk..ahahahahah armel pregnat

    ReplyDelete
  6. https://www.youtube.com/watch?t=21&v=u6MSYuHJjVk kongsi link

    ReplyDelete
  7. @fiza ayub wahhh...thank you..nanti saya sharekan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ape pages sambungan cter rindu awk 200% raya ..please 😭

      Delete
  8. tapi kenapa cerita sekejap sanggat? hmm btw thank you.

    ReplyDelete
  9. Pages sambungan rindu awk 200% ape yew ..please share . 😭😂

    ReplyDelete
  10. X boleh tgk & x jmp pun

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)