Sambungan Rindu Awak 200% Raya

3:01:00 PM
Assalamualaikun. Ramai yang dok komen kat entry ini kata takde pun sambungan Rindu Awak 200% Raya. Ada yang merasakan tertipu..Tipah tertipu bang..hhahaha.. Ok lahh. Demi peminat drama Rindu Awak 200% Raya, gigih zati cari info untuk korang tau. Sambungan drama tu boleh tengok pada jam 3PM atau 3 petang kat laman web ini www.blendandbrew.com.my.


Punyalah lama tunggu nak tengok sambungan cerita ni sampaikan ramai dok tanya zati bila diorang nak siar..Hahaah.. Tapi akhirnya sambungan drama tu muncul jugak kat youtube. Korang boleh tengok kat link ini. Kena tengok cepat-cepat laa takut admin padam.

Ok lahh.. Semoga anda semua terhibur...babai..

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

11 komen

Write komen
jue rahman
AUTHOR
July 29, 2015 at 3:33 PM delete

bila2 pon boleh tgk ke..ke ada masa dia..by the way, thanks for the link

Reply
avatar
fiza ayub
AUTHOR
July 29, 2015 at 3:43 PM delete

dah klik xde ape pun ..hanya keluar page utk sertai peraduan raya je

Reply
avatar
July 29, 2015 at 3:56 PM delete

@fiza ayub tulaaa..saya pun tak tahu jugak..huhu

Reply
avatar
fiza ayub
AUTHOR
July 29, 2015 at 4:02 PM delete

@Izzati Suhaide


armel mengandung ekk..ahahh br dpt tgk

Reply
avatar
fiza ayub
AUTHOR
July 29, 2015 at 4:03 PM delete

@izzati suhaide dah dpt tgk..ahahahahah armel pregnat

Reply
avatar
fiza ayub
AUTHOR
July 29, 2015 at 4:07 PM delete

https://www.youtube.com/watch?t=21&v=u6MSYuHJjVk kongsi link

Reply
avatar
July 29, 2015 at 4:17 PM delete

@fiza ayub wahhh...thank you..nanti saya sharekan..

Reply
avatar
Ain Nabilah
AUTHOR
July 30, 2015 at 8:06 PM delete

tapi kenapa cerita sekejap sanggat? hmm btw thank you.

Reply
avatar
September 3, 2015 at 8:20 PM delete

Ape pages sambungan cter rindu awk 200% raya ..please 😭

Reply
avatar
September 3, 2015 at 8:21 PM delete

Pages sambungan rindu awk 200% ape yew ..please share . 😭😂

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
November 9, 2015 at 2:48 PM delete

X boleh tgk & x jmp pun

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon