Tuesday, September 22, 2015

Gelagat Pelajar Universiti

Assalamualaikum. Tetiba cam rindu pulak zaman belajar kat U dulu. Rindu suasana nak pegi kelas, tunggu pensyarah masuk kelas dan macam-macam lagi lahhh. Rindu jugak nak join program U. Rindu nak lepak dengan kawan-kawan. Hahaha.. Haihhh. Macam-mcam laaa.. Hehehe. Tapi semua tu adalah kenangan yang jadi rindu-rinduan bak kata umi. Hihihi..

Zati nak tanye korang la kannn. Kat kelas korang dulu mesti ada macam-macam karenah kawan korang kann. Ade tak yang macam dalam gambar kat bawah ni?? Sila tengok... hihihi..




Korang yang mana ehhh?? Hihihi



Agak-agak korang la kannn, korang yang mane ehhh?? Ataupun dalam kalangan kawan-kawan anda tu termasuk dalam kategori mana?? Zati yakin laaa mesti ada punya perangai kawan korang macam dalam gambar kat atas tu. Betol tak?? Hehehe.. Kalau budak kelas zati ataupun bukan budak kelas zati memang ade lerr termasuk dalam kategori atas tu.

Zati kategori mana ehh? hahahha.. Meh nak bagitau. Zati termasuk dalam kategori kaki berangan, kaki tidur dan kadang-kadang sedikit blurr.. Sikit je la blurr tu. Korang yang mana?? Pilih-pilih. Amat dialukan. Hahhaha.. Saja je nak buat throwback sikit kot-kot ada yang dah tamat zaman belajar tu tiba-tiba teringat balik kenangan dok U dulu. Hehehe.. Okbaiiii..




5 komen

Salam Perkenalan dear..menyinggah dari segmen EmasPutih..done folo u :D

Rindu zaman U dulu..memacam pesen ada..hehe

zaman sekolah antara zaman yang termanis utl dikenang

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon