Kucing Pun Nak Tidur Tempat Elok

11:39:00 PM
Assalamualaikum. Tadi mak Zati siapkan tempat tidur untuk mak saudara zati. Kemas dan elok siap beralaskan cadar dan bantal. Tetapi orangnya belum lagi tidur kat tilam tu tiba-tiba seekor kucing zati dengan lagak seperti tempat tidur tu untuk dia dengan selamba je pegi baring atas tilam tu. Siap kepala lentok kat bantal lagi haaa. Hahaha.

Kucing Zati yang sekor ni perangai pelik sikit. Suka bermanja lepas tu kalau tidur suka sangat terbaring macam manusia tidur. Dah la gemuk, makan pun banyak. Hahaha.




Nasib kau la oyen sebab ramai sayang kau.. Tu yang kadang-kadang makin mengada.. Manja je lebih.. Sabar je la aku layan karenah kau oyen sebab aku sayang kau.  Hahahaha.. Okbaiii..



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
dyanzakhi
AUTHOR
September 5, 2015 at 12:07 AM delete

salam singgah.. kucing sy baru je mati smlm :(

Reply
avatar
Mimi Kyumi
AUTHOR
September 5, 2015 at 12:13 AM delete

Haha..Kucing Mimi pn mcm ni jgk.Kdng pndai mnyorok dok bwh selimut..

Reply
avatar
September 5, 2015 at 4:47 AM delete

kucing.... gini la dia. haha

Reply
avatar
September 5, 2015 at 3:27 PM delete

cutenyeee kucing awak.. eii geramnye

#jenjalan sini, jemputlaa ke blog saya nanti yea :D

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon