Wednesday, September 9, 2015

Wordless Wednesday- Gaya Pegang Telefon

Assalamualaikum. Korang mesti ada gaya atau style pegang telefon kan? Yelaa, masa dok main tu mesti ada style tersendiri. Betol tak?? Hihihi



Haaa.. Agak-agak korang la kan.. Korang gaya yang mana ekkk? Sila pilih. hehe. Zati pulak adalah A. Hahaha.. Okbaiii




7 komen

akak semua kot sebabnya bergantung pada situasi..lagi kalut lagi la pelik gayanya.hahahaha..

kite hampir dengan B.... tapi lain sikit....

Semua style pernah guna. Hahaha. Tp semua tuu buat fon jatuh kena kat muka pun pernah jugak rasa dia pergi mcm mana.

Yang benar,
mimin adam

kak yoorin style C.. haha..dah terbiasa pakai 2 tangan..

selalu macam A..tapi gune gak cara C..hihu.. semua la gune..hahah

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon