Izzati Suhaide

A Malaysian Lifestyle Blogger

Friday, October 2, 2015

Cabaran7Hari | ApA aDa DaLaM WaLLeT ZaTiE

Assalamualaikum. Masuk hari kedua CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA untuk hari ni. Terlepas cabaran untuk hari pertama?? Korang boleh klik kat SINI.. Apa cabaran untuk hari ni yerr?? Macam menarik jer kan. Hihihi.. Sabaq naa. Nanti zati tunjuk laa kat korang. heehe..





Apa ni????? Tengok kat bawah yerrrr... 






Gambar tu adalah gambar wallet zati. Wallet murah je. Wallet beli kat pasar malam. Hahaha.. Cabaran untuk hari ni adalah ApA aDa DaLaM WaLLeT ZaTiE? Apa yang ada dalam wallet zati ni?? Macam-macam ada kecuali duit. Hahahha.. Dalam wallet zati ade kat ATM Bank Islam, kad Watson, kad MPH, kad matrik zaman dok belajar UiTM dulu pun ada lagi haa. hahhaha.. Simpan lagi kad matrik UiTM tapi tu kad matrik zaman diploma laa sebab tu nampak lama sikit. Zaman degree zati letak tempat lain. Nampak lagi comel dari diploma punya. *Perasan je.* hahahha... Dalam wallet zati juga, zati letak gambar mak ayah. Takde buah hati jadi tak payah la nak letak gambar kan. Tak penting pun. Hahhaha.. Selain itu juga, zati ni suka sangat sumbat segala jenis resit dalam wallet. Bila dah penuh baru lah buang. Duit?? Korang nampak kan.. Takde duit pun dalam wallet zati.. Kosong.. Kosong.. Kosong.. Kosong.. sob sob sob.. Sedih tak?? Kalau rasa nak derma kat zati tu sila-silakan lahh. Zati terima dengan hati yang terbuka luas. Heheheh.. 

Fuhhh.. Selesai jugak cabaran untuk hari ni. Esok ada cabaran lain pulak yang pastinya menarik jugak.. Nak tahu?? Tunggu esok yerrr.. Okbaiiii..


15 comments:

  1. Fuyoo macam2 ada dalam wallet ..hehehe

    ReplyDelete
  2. Banyaknya barang dalam wallet zatie...puas belek2 takde gambar pakwe plak..hehehehehe

    ReplyDelete
  3. wehh...aku nampak ada kad touch n go & kad matrik !! huhuhuu

    ReplyDelete
  4. habit akk gak. suka simpan resit. hahaha

    ReplyDelete
  5. comel nya purse zati..ingat ada gambar pakwe tadi..hehehe
    Jom terjah  Selfie paling comel | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  6. rilex zatie, cabaran mudah je.. patut semua efg join.

    Banyak barang dlm wallet.. kad tesco pon ada.

    ReplyDelete
  7. Zatie,
    wallet tu cantiklah...colour rainbow tu...

    ReplyDelete
  8. Zatie,Kak Sue pun suka simpan resit..ehehe

    ReplyDelete
  9. Org pempuan...mmg wallet nya macam2 ada.heheh

    ReplyDelete
  10. gmbr pakwe semestinyer ado ., kannns ;p

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)