Cabaran7Hari | ApA aDa DaLaM WaLLeT ZaTiE

1:30:00 PM
Assalamualaikum. Masuk hari kedua CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA untuk hari ni. Terlepas cabaran untuk hari pertama?? Korang boleh klik kat SINI.. Apa cabaran untuk hari ni yerr?? Macam menarik jer kan. Hihihi.. Sabaq naa. Nanti zati tunjuk laa kat korang. heehe..





Apa ni????? Tengok kat bawah yerrrr... 






Gambar tu adalah gambar wallet zati. Wallet murah je. Wallet beli kat pasar malam. Hahaha.. Cabaran untuk hari ni adalah ApA aDa DaLaM WaLLeT ZaTiE? Apa yang ada dalam wallet zati ni?? Macam-macam ada kecuali duit. Hahahha.. Dalam wallet zati ade kat ATM Bank Islam, kad Watson, kad MPH, kad matrik zaman dok belajar UiTM dulu pun ada lagi haa. hahhaha.. Simpan lagi kad matrik UiTM tapi tu kad matrik zaman diploma laa sebab tu nampak lama sikit. Zaman degree zati letak tempat lain. Nampak lagi comel dari diploma punya. *Perasan je.* hahahha... Dalam wallet zati juga, zati letak gambar mak ayah. Takde buah hati jadi tak payah la nak letak gambar kan. Tak penting pun. Hahhaha.. Selain itu juga, zati ni suka sangat sumbat segala jenis resit dalam wallet. Bila dah penuh baru lah buang. Duit?? Korang nampak kan.. Takde duit pun dalam wallet zati.. Kosong.. Kosong.. Kosong.. Kosong.. sob sob sob.. Sedih tak?? Kalau rasa nak derma kat zati tu sila-silakan lahh. Zati terima dengan hati yang terbuka luas. Heheheh.. 

Fuhhh.. Selesai jugak cabaran untuk hari ni. Esok ada cabaran lain pulak yang pastinya menarik jugak.. Nak tahu?? Tunggu esok yerrr.. Okbaiiii..


Artikel Terkait

Previous
Next Post »

15 komen

Write komen
Akif Imtiyaz
AUTHOR
October 2, 2015 at 1:55 PM delete

Fuyoo macam2 ada dalam wallet ..hehehe

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
October 2, 2015 at 1:57 PM delete

Banyaknya barang dalam wallet zatie...puas belek2 takde gambar pakwe plak..hehehehehe

Reply
avatar
yaya cendana
AUTHOR
October 2, 2015 at 1:58 PM delete

wehh...aku nampak ada kad touch n go & kad matrik !! huhuhuu

Reply
avatar
October 2, 2015 at 2:03 PM delete

Banyaknya kad dalam wallet..hehe

Reply
avatar
YB Shehan
AUTHOR
October 2, 2015 at 2:23 PM delete

habit akk gak. suka simpan resit. hahaha

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
October 2, 2015 at 3:29 PM delete

Watsons kad kita sama..yeyyyy..

Reply
avatar
khaty aiman
AUTHOR
October 2, 2015 at 3:33 PM delete

comel nya purse zati..ingat ada gambar pakwe tadi..hehehe
Jom terjah  Selfie paling comel | Cabaran7Hari

Reply
avatar
October 2, 2015 at 4:37 PM delete

same juga ke sume orang? hehehe

Reply
avatar
October 2, 2015 at 5:17 PM delete

rilex zatie, cabaran mudah je.. patut semua efg join.

Banyak barang dlm wallet.. kad tesco pon ada.

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
October 2, 2015 at 6:29 PM delete

Zatie,
wallet tu cantiklah...colour rainbow tu...

Reply
avatar
Kak Sue
AUTHOR
October 2, 2015 at 6:44 PM delete

Zatie,Kak Sue pun suka simpan resit..ehehe

Reply
avatar
Azlinda Azman
AUTHOR
October 3, 2015 at 3:21 AM delete

Org pempuan...mmg wallet nya macam2 ada.heheh

Reply
avatar
tiga lalat
AUTHOR
October 3, 2015 at 6:56 AM delete

gmbr pakwe semestinyer ado ., kannns ;p

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon