Sunday, October 4, 2015

Cabaran7Hari | APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer?

Assalamualaikum. Cabaran hari ni buat zati pening memikirkannya. Setengah orang kata senang tapi bagi zati cam susah pulak cabaran hari ni. Sedikit mencabar jugak la kan. Hihihi.. Nak tahu apa cabaran hari ni?? Untuk cabaran hari ke empat hari ni ialah  APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer? Nampak macam senang tapi pening kepala memikirkannya. Sebab zati kadang-kadang sendiri pun tak tahu cari apa bila bukak peti ais. Kadang-kadang bukak sesaja je pastu tak tahu nak apa. Memang dah jadi hobi bila masuk dapur akan bukak peti ais dulu walaupun tak tahu nak apa. Hahahaha. Pelik tak?? Tak pelik pun. Wekkk. Hahahaha.. Ok lah ok lah.. Tengok bawah.. Hehehe..







Sudah tentu bila bukak peti ais cari air sejuk. Air sejuk ni wajib ada dalam peti ais rumah zati ok. Tak pun kalau mak zati beli aiskrim, benda tu dulu laa zati cari. Kahkahkah. Tapi tujuan utama mestilah cari air sejuk. Air sejuk minum musim panas camni memang menyegarkan tekak. Hehehe..
Ok lahhh.. Selesai dah. Korang pulak cari apa bila bukak freezer?? Hehehe.. Babai..


9 comments:

  1. As Salam Zati..BW ke sini..

    Sama la kita buka peties cari air sejuk..kalau ada eskrem, lagi la selalu duk bukak peties tu..

    ReplyDelete
  2. Nak botol hijau tuu plsss..hehehehe sama laaa ada jufak btol camni anak2 kak lya dapat masa main sukan kat kelab nazim.tapi kaler biru ngan pink je..nak hijau..

    ReplyDelete
  3. betul tu zatie, nak-nak sekarang ni kena minum air sejuk banyak-banyak kan untuk kesihatan :)

    ReplyDelete
  4. Rumah yanie jarang ada air sejuk dlm peti.. hihi..betul banyakkn minum air sekarang ni..

    ReplyDelete
  5. Kak Sue singgah sini,cuaca panas dan jerebu nie memang elok minum air bebanyak kan..

    ReplyDelete
  6. memang sky jus ais nie sangat menyegarkan apabila kehausan

    Jom terjah  APA YANG ANDA SELALU CARI DALAM FREEZER | Cabaran7Hari

    ReplyDelete
  7. Ok ada persamaan, time haus buka peti ais minum air sejuk...

    ReplyDelete
  8. kita pun suka cari air sejuk. hahahahahahaha. adik beradik mmg x suka air mineral biasa. datang umah orang pun cari air sejuk

    ReplyDelete
  9. oh yekee? hahaha. kc tak biasa minum air sejuk dalam peti ais hehehe. biasa air kat luar peti sejuk wakakaka.

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)