Cabaran7Hari | APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer?

6:54:00 PM
Assalamualaikum. Cabaran hari ni buat zati pening memikirkannya. Setengah orang kata senang tapi bagi zati cam susah pulak cabaran hari ni. Sedikit mencabar jugak la kan. Hihihi.. Nak tahu apa cabaran hari ni?? Untuk cabaran hari ke empat hari ni ialah  APa AnDa SeLaLu CaRi DaLaM FReeZer? Nampak macam senang tapi pening kepala memikirkannya. Sebab zati kadang-kadang sendiri pun tak tahu cari apa bila bukak peti ais. Kadang-kadang bukak sesaja je pastu tak tahu nak apa. Memang dah jadi hobi bila masuk dapur akan bukak peti ais dulu walaupun tak tahu nak apa. Hahahaha. Pelik tak?? Tak pelik pun. Wekkk. Hahahaha.. Ok lah ok lah.. Tengok bawah.. Hehehe..







Sudah tentu bila bukak peti ais cari air sejuk. Air sejuk ni wajib ada dalam peti ais rumah zati ok. Tak pun kalau mak zati beli aiskrim, benda tu dulu laa zati cari. Kahkahkah. Tapi tujuan utama mestilah cari air sejuk. Air sejuk minum musim panas camni memang menyegarkan tekak. Hehehe..
Ok lahhh.. Selesai dah. Korang pulak cari apa bila bukak freezer?? Hehehe.. Babai..


Artikel Terkait

Previous
Next Post »

9 komen

Write komen
Fieza Sani
AUTHOR
October 4, 2015 at 7:30 PM delete

As Salam Zati..BW ke sini..

Sama la kita buka peties cari air sejuk..kalau ada eskrem, lagi la selalu duk bukak peties tu..

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
AUTHOR
October 4, 2015 at 8:27 PM delete

Nak botol hijau tuu plsss..hehehehe sama laaa ada jufak btol camni anak2 kak lya dapat masa main sukan kat kelab nazim.tapi kaler biru ngan pink je..nak hijau..

Reply
avatar
anajingga
AUTHOR
October 4, 2015 at 9:13 PM delete

betul tu zatie, nak-nak sekarang ni kena minum air sejuk banyak-banyak kan untuk kesihatan :)

Reply
avatar
yanie yusuf
AUTHOR
October 4, 2015 at 9:53 PM delete

Rumah yanie jarang ada air sejuk dlm peti.. hihi..betul banyakkn minum air sekarang ni..

Reply
avatar
Kak Sue
AUTHOR
October 4, 2015 at 10:47 PM delete

Kak Sue singgah sini,cuaca panas dan jerebu nie memang elok minum air bebanyak kan..

Reply
avatar
khaty aiman
AUTHOR
October 5, 2015 at 12:52 PM delete

memang sky jus ais nie sangat menyegarkan apabila kehausan

Jom terjah  APA YANG ANDA SELALU CARI DALAM FREEZER | Cabaran7Hari

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
October 5, 2015 at 2:00 PM delete

Ok ada persamaan, time haus buka peti ais minum air sejuk...

Reply
avatar
Amy J
AUTHOR
October 6, 2015 at 11:19 AM delete

kita pun suka cari air sejuk. hahahahahahaha. adik beradik mmg x suka air mineral biasa. datang umah orang pun cari air sejuk

Reply
avatar
October 7, 2015 at 2:48 AM delete

oh yekee? hahaha. kc tak biasa minum air sejuk dalam peti ais hehehe. biasa air kat luar peti sejuk wakakaka.

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon