Tuesday, October 6, 2015

Cabaran7Hari | BReaKFaST WaJiB AnDa

Assalamualaikum. Cabaran yang ke enam untuk hari ke enam CaBaRaN iNsTaBLoG 7 HaRi EFGKBBA. Maknanya esok dah masuk hari yang terakhir.. Horreyyyy.. Apa pulak cabaran untuk hari ni yerrr?? Nak tahu??  Jeng jeng jeng.. Cabaran untuk hari ni ialah BReaKFaST WaJiB AnDa. Zati takde breakfast wajib. Apa yang ada untuk dimakan masa breakfast, itulah yang zati makan. Kalau ada laa.. kalau takde pun takpe. Hehehe.. Jadi zati akan bagitahu apa yang zati makan tadi. Hahaha.. Semoga korang terliur.. Mohon meleleh air liur tengok hidangan zati ni yer.. Hehehe..




Nasi kerabu adalah pilihan zati untuk breakfast hari ni. Hehehe.. Tapi nasi kerabu ni takde ulam-ulaman maklumlah kite tak makan sayur. Wakakakaka.. Jangan marah yerr. Hehehe.. Nasi kerabu ni beli kat depan rumah zati je.. Memang sedap dan menyelerakan ditambah dengan tumis dan budunya. Hehehe.. Kadang-kadang makan nasi berlauk ayam gulai ataupun kuih je. Hari ni rasa cam nak makan nasi kerabu. Sebab tu beli nasi kerabu hari ni. Hehehehe..Amacam?? Terliur tak?? Sabar yerr. Memang sengaja nak bagi korang meleleh air liur pun. Hahahaha..

Selesai dah cabaran hari ni. Esok masih menanti untuk cabaran yang terakhir. Babai..


14 komen

haha teka dah nasi kabu lah mek zatie ni hihi :) kak ana suka dengan daging bakar dan solok lada tu.

Feveret ni..mmg meleleh air liuq..nasib tak jilat skrin phone..haha

aduhaii,,,lapor pulok nengok nasi kabu tu zatie oiitt..nak2 lepas hujan ni kan,,,perut main lagu aje..hahahha

wajib ada bukan wajib makan hari2 kan..

sedapnya...feveret ni.kalau ada solok lada dengan daging bakaq lagi terangkatlah;)

bonde suka daging bakar dengan ikan grg salut tepung

perghh perghhh! nampak menyelerakannn woh! hahaha

dulu tak suka nasik biru tapi bila dah selalu belikan mamaD, jadi suka dan mengenali nasi kerabu plus paru goreng lagi..haha

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon