Monday, October 12, 2015

Tips Menguatkan Daya Ingatan

Assalamualaikum. Cepat sungguh masa berlalu kan. Tinggal beberapa bulan je lagi tahun 2015 akan sampai ke penghujungnya. Sekarang pun dah nak masuk musim peperiksaan bagi adik-adik kat sekolah tu. Memandangkan tak lama bakal memasuki musim peperiksaan, jadi hari ni zati nak kongsikan sedikit tips untuk adik-adik yang bakal menghadapi peperiksaan penting seperti PT3, SPM, STAM dan STPM.. Hari ni akak nak kongsikan kat adik-adik  Tips Menguatkan Daya Ingatan. Tips ni akak ambik dari facebook Nak Bebel. Semoga ia bermanfaat untuk adik-adik yang bakal menghadapi peperiksaan  tu.











Akak harap adik-adik dapat praktikkan tips yang akak berikan ni dan semoga adik-adik beroleh kejayaan seperti yang adik-adik impikan. Ingat, jangan takut untuk mencuba. Ok lahh.. Babai..


6 komen

Saya setuju sangat dengan tips ni.

tips yang bagus..istighfar tu paling berkesan hukhuk..

Bagus tips ni....
kadang2 terlalai... emmmm faktor usia he he he

Info yang menarik nie...boleh amalkan nie

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon