Tips Menguatkan Daya Ingatan

1:26:00 AM
Assalamualaikum. Cepat sungguh masa berlalu kan. Tinggal beberapa bulan je lagi tahun 2015 akan sampai ke penghujungnya. Sekarang pun dah nak masuk musim peperiksaan bagi adik-adik kat sekolah tu. Memandangkan tak lama bakal memasuki musim peperiksaan, jadi hari ni zati nak kongsikan sedikit tips untuk adik-adik yang bakal menghadapi peperiksaan penting seperti PT3, SPM, STAM dan STPM.. Hari ni akak nak kongsikan kat adik-adik  Tips Menguatkan Daya Ingatan. Tips ni akak ambik dari facebook Nak Bebel. Semoga ia bermanfaat untuk adik-adik yang bakal menghadapi peperiksaan  tu.











Akak harap adik-adik dapat praktikkan tips yang akak berikan ni dan semoga adik-adik beroleh kejayaan seperti yang adik-adik impikan. Ingat, jangan takut untuk mencuba. Ok lahh.. Babai..


Artikel Terkait

Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
Farah
AUTHOR
October 12, 2015 at 5:12 AM delete

Saya setuju sangat dengan tips ni.

Reply
avatar
PinKy MoMMa
AUTHOR
October 12, 2015 at 5:05 PM delete

tips yang bagus..istighfar tu paling berkesan hukhuk..

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
October 12, 2015 at 9:58 PM delete

Bagus tips ni....
kadang2 terlalai... emmmm faktor usia he he he

Reply
avatar
October 19, 2015 at 6:26 PM delete

Info yang menarik nie...boleh amalkan nie

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon