Wednesday, October 7, 2015

Wordless Wednesday- Roti Canai

Assalamualaikum. Sape suka makan roti canai?? Angkat tangan. Hehehe..



Haaaa... Ada yang nampak pelik bila tengok orang Kelantan makan roti canai letak gula dalam kuah kari. Hahaha. Tapi zati lagi pelik ok. Nak tahu sebab apa? Sebab zati cicah roti canai tu dengan gula dan kuah kari. Mula-mula cicah gula dulu pastu baru cicah dengan kuah kari. Maveless ok. hehehe. Kalau takde gula memang tak lengkap la roti canai zati. Zati takkan makan roti canai tanpa gula. Macam tak lengkap je roti canai tu. Hehehe.. ok lahhh..babai..



5 komen

owh..macam tu ye..sedap juga tu..kalau adik sepupu akak..makan roti canai dengan susu pekat manis..hehehe..

nik ngan keluarga pon macam gitu gak sedap makan gitu letak gula dalam kuah hi3
-BelajarBlogs-

inilah kelantan pure..hehe

kawan cn yg kelantan pun mcm ni gak, kalau order roti canai mesti mintak gula..comel je

Mai makan roti canai dengan susu pekat, hahaha, wajib minta kat mamak tu, kalau tak tak suka sgt.

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon