Wordless Wednesday- Roti Canai

6:35:00 PM
Assalamualaikum. Sape suka makan roti canai?? Angkat tangan. Hehehe..



Haaaa... Ada yang nampak pelik bila tengok orang Kelantan makan roti canai letak gula dalam kuah kari. Hahaha. Tapi zati lagi pelik ok. Nak tahu sebab apa? Sebab zati cicah roti canai tu dengan gula dan kuah kari. Mula-mula cicah gula dulu pastu baru cicah dengan kuah kari. Maveless ok. hehehe. Kalau takde gula memang tak lengkap la roti canai zati. Zati takkan makan roti canai tanpa gula. Macam tak lengkap je roti canai tu. Hehehe.. ok lahhh..babai..



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

5 komen

Write komen
PeRdU cINta
AUTHOR
October 7, 2015 at 6:54 PM delete

owh..macam tu ye..sedap juga tu..kalau adik sepupu akak..makan roti canai dengan susu pekat manis..hehehe..

Reply
avatar
Abe nick
AUTHOR
October 8, 2015 at 9:25 AM delete

nik ngan keluarga pon macam gitu gak sedap makan gitu letak gula dalam kuah hi3
-BelajarBlogs-

Reply
avatar
October 8, 2015 at 10:23 AM delete

inilah kelantan pure..hehe

kawan cn yg kelantan pun mcm ni gak, kalau order roti canai mesti mintak gula..comel je

Reply
avatar
Etuza Etuza
AUTHOR
October 20, 2015 at 8:31 PM delete

asalam menarik laman ini..

Reply
avatar
Noor Maizan
AUTHOR
November 24, 2016 at 8:59 PM delete

Mai makan roti canai dengan susu pekat, hahaha, wajib minta kat mamak tu, kalau tak tak suka sgt.

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon