Monday, January 18, 2016

Lirik Lagu Terimaku Seadanya- Misha Omar Ft Hafiz Suip

Assalamualaikum. Rasanya dah lama kan kita tak dengar lagu baru dari Misha Omar. Zati ingat lagi dulu suka sangat nyanyi lagu Bunga-Bunga Cinta nyanyian Misha Omar. Masa tu lagu Bunga-Bunga Cinta ni memang meletup sangat la. Menjadi juara carta di setiap stesen radio. Dan kali ini Misha Omar tampil dengan single terbaru tapi kali ni dia tampil dengan lagu duet bersama Hafiz Suip. Gabungan yang cukup hebat jugak untuk kali ni. Single terbaru kali ni merupakan OST bagi drama Uda dan Dara yang bakal disiarkan di astro. Tajuk lagunya adalah Terimaku Seadanya. Lirik lagu dia simple tapi cukup bermakna bagi mereka yang betul memahami maksud lirik lagu ini. Hehehe.. Jadi, kali ni zati nak belanja lirik lagu Terimaku Seadanya nyanyian Misha Omar Ft Hafiz Suip. 



Lirik Terimaku Seadanya- Misha Omar Ft Hafiz Suip

Berlarutan rindu ini membunuhku,
Hingga aku jadi tak daya begini,
Mekar lagi bunga yang engkau berikan,

Apakah masih ada jawapannya,
Ku idamkan cinta ini,
Tapi ku tidak tahu,
Bagaimana hendak ku buktikan,

Segalanya kembali segar semula,
Hingga aku sukar melupakan semua,
Berlarutan wajahmu sering dimata,
Apakah kau masih seperti dulu,

Ku idamkan cinta ini,
Tapi ku tidak tahu,
Bagaimana hendak ku buktikan,

Ku idamkan saat ini,
Berdoa kan kembali,
Agar tuhan bukakan semula, hati ini,

Moga kita berdua kan mengerti 
Segala yang telah terjadi,





Yang pasti vokal Misha Omar memang tidak pernah mengecewakan. Lagu ni boleh buat orang jatuh cinta untuk mendengarnya. Hihihi.. Oklah.. Babai..





5 komen

ewaaahhh..!! sesuai la dengan Zatie yang jiwang2.. hehehehe.. :)

Sis, izinkan copy n paste lirik lagu tersebut...

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon