Thursday, February 4, 2016

Semakin Bertambah Usiaku

Assalamualaikum. Alhamdulillah, masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi Allah ini. Hari ni 4 Februari 2016 genaplah sudah usia zati 25 tahun.. Huwaaaa.  Umur 25 dah tahun ni. Lagi 5 tahun nak 30 tahun. Hihihi. Sungguh cepat masa berlalu. Rasa macam baru semalam masuk darjah 1 belajar ABC 123 alifbata. Hehehe. Terima kasih zati ucapkan buat mak zati yang lahirkan zati 25 tahun yang lepas dan banyak berkorban dalam mendidik zati agar menjadi anak yang berguna walaupun zati rasa masih belum mampu untu menjalankan tanggungjawab sebagai seorang anak dengan sempurna. Terlalu banyak kesalahan dan kesilapan yang zati lakukan selama ni. Huhuhu.. 






Terima kasih zati ucapkan buat kawan-kawan yang masih mengingati tarikh lahir zati hari ni dan hantar ucapan melalui whatsapp dan facebook. Terharu. Hihihi. Tak lupa juga rakan-rakan blogger Kelab Blogger Ben Ashaari dan Exchange Feed Group yang tak lupa bagi ucapan dan doa untuk zati. Terima kasih juga buat rakan-rakan yang banyak bagi sokongan dan galakan buat zati untuk menghadapi hidup dan cabaran hidup ini. Maafkan zati andai selama ni zati banyak mengguriskan hati kalian sepanjang perkenalan kita. Zati tahu korang ambik berat pasal zati selama ni. Tak nak zati sedih. Zati hargai sangat-sangat. 

Zati harap dengan pertambahan umur ni akan membuatkan zati lebih matang dalam membuat apa jua keputusan. Zati juga berharap zati akan lebih sabar dan tabah dalam menghadapi setiap dugaan cabaran dan ujian hidup yang melanda. Zati juga harap zati akan sentiasa tersenyum dan senyum bila ada insan yang menyakiti hati dan mampu untuk memaafkan mereka yang buat kesilapan terhadap zati.

Yang paling penting, tak sedih selalu. Hahaha. Zati pun tak nak sedih-sedih ni tapi ada beberapa perkara yang membuatkan zati sedih dan perlu simpan sendirian. Huhuhuhu.. Untuk awak jugak, terima kasih sebab hadir dalam hidup saya. Ok lahh. Tak nak hurai panjang bab tu. Nanti jadi kontrobersi pulak. Hihihi.. Babai..





3 comments:

  1. hepi besday dear!semoga panjg umur,murah rezeki..

    ReplyDelete
  2. selamat hari jadi :) semoga di panjangkan umor dan di murahkan rezeki :) :)

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)