Wordless Wednesday - Makan Kat Mana?

Izzati Suhaide 1:10:00 AM
Assalamualaikum.. 



Zati yakin dan pasti soalan ni adalah soalan paling susah korang nak jawab bila keluar lepak dengan kawan-kawan. Betol tak? Sebab zati pun camtu jugak. Nak makan kat mana lepas tu nak makan apa. Hahaha.. Sape-sapa selalu camni sila angkat tangan. Hihihi.. Babai.. 


Artikel Terkait

Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
aizamia3
AUTHOR
February 24, 2016 at 10:23 AM delete

Selalu macam ni tiap kali keluar makan.. hehehe..

Reply
avatar
Fyda Noh
AUTHOR
February 24, 2016 at 7:04 PM delete

Memang ni masalah masa studi. Akhirnya makan kat kedai sama ja setiap hari.

Reply
avatar
Noor Maizan
AUTHOR
November 23, 2016 at 3:57 PM delete

Selalu terjadi masa kat kampus, hahaha, mereput tunggu keputusan nak makan mana, end up nanti makan kedai sama juga mcm semalam, hahaha.

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon