Wednesday, February 24, 2016

Wordless Wednesday - Makan Kat Mana?

Assalamualaikum.. 



Zati yakin dan pasti soalan ni adalah soalan paling susah korang nak jawab bila keluar lepak dengan kawan-kawan. Betol tak? Sebab zati pun camtu jugak. Nak makan kat mana lepas tu nak makan apa. Hahaha.. Sape-sapa selalu camni sila angkat tangan. Hihihi.. Babai.. 


4 comments:

  1. Selalu macam ni tiap kali keluar makan.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Memang ni masalah masa studi. Akhirnya makan kat kedai sama ja setiap hari.

    ReplyDelete
  3. Selalu terjadi masa kat kampus, hahaha, mereput tunggu keputusan nak makan mana, end up nanti makan kedai sama juga mcm semalam, hahaha.

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)