Wednesday, March 2, 2016

Wordless Wednesday - Mak Nak Pergi Mana?

Assalamualaikum...






Aku yakin mesti korang pun pantang nampak mak korang melawa sikit lepas tu akan tanya soalan, mak nak gi mana? betul kan? Hahahahaha...



3 komen

Selalu kalau tnye mesti mak akk jwb nk pergi berak..nak ikut marilah hahahaha

hahahahaa..! dulu memang macam tu lah.. bila dah besar, adik2 pula selalu tanya macam tu.. memang kena marah dengan mak..! kikikikiii... :p

Hahhaha sama laaa..dlu2 zaman kecik2 lambat tgk mak pkai baju pkai tudung sibuk duk ikut tanya itu ini

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon