Wordless Wednesday - Perempuan

3:24:00 PM

Tercipta engkau dari rusuk lelaki..
Bukan dari kaki untuk di alasi..
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk di lindung
Dekat jua dihati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi..



Perempuan ni unik. Kejap dia ok kejap dia tak ok. Tapi dia paling tak suka jika dia diabaikan. Jadi lelaki, sila berhati-hati ok. Jangan cakap aku tak pesan pulak.. okbai..

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

4 komen

Write komen
DRAMATIC UNIQ
AUTHOR
March 30, 2016 at 4:44 PM delete

jadilah pendengar yang baik.. itu sahaja yang perempuan perlukan.. :)

Reply
avatar
Farah Dafri
AUTHOR
March 31, 2016 at 11:52 AM delete

perempuan sendiri x fhm apa perempuan nak haha. agak complicated :p

Reply
avatar
adianiez AIDA
AUTHOR
April 6, 2016 at 8:53 AM delete

bab ketawa dan nangis tu aida sgt setuju.
kekadang ketawa dan nangis dlm satu masa pun ada!

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon