Wednesday, March 30, 2016

Wordless Wednesday - Perempuan


Tercipta engkau dari rusuk lelaki..
Bukan dari kaki untuk di alasi..
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk di lindung
Dekat jua dihati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi..



Perempuan ni unik. Kejap dia ok kejap dia tak ok. Tapi dia paling tak suka jika dia diabaikan. Jadi lelaki, sila berhati-hati ok. Jangan cakap aku tak pesan pulak.. okbai..

4 komen

jadilah pendengar yang baik.. itu sahaja yang perempuan perlukan.. :)

perempuan sendiri x fhm apa perempuan nak haha. agak complicated :p

bab ketawa dan nangis tu aida sgt setuju.
kekadang ketawa dan nangis dlm satu masa pun ada!

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon