Tiada Kelulusan Buka Pawagam Di Kelantan?

9:00:00 AM
Tiada Kelulusan Buka Pawagam Di Kelantan? | Baru-baru ini kecoh pasal sebuah pawagam akan dibuka di KB Mall. Bagi korang yang tak tahu cerita sebenar boleh rujuk entri SINI. Nak kata aku teruja ke tak tentang berita tu ada lah jugak teruja sikit tapi aku ada terbaca satu berita yang bahawa Kelantan tak pernah keluarkan kelulusan buka pawagam. Jadi, khabar akhir yang di maksudkan selama ini hanyalah palsu semata-mata la ehh?





Kelantan Tidak Pernah Keluarkan Kelulusan Buka Pawagam

KOTA BHARU – Kerajaan negeri tidak pernah mengeluarkan sebarang kelulusan kepada mana-mana pihak bagi mewujudkan pawagam di negeri ini.
Pengerusi Jawatankuasa Kerajaan Tempatan, Perumahan, Belia dan Sukan, Datuk Abdul Fattah Mahmood berkata, kenyataan itu membuktikan kewujudan Paragon Cinema di KB Mall Julai ini adalah tidak benar.
“Tidak ada (permohonan) yang dilakukan. Itu hanya viral sahaja. Tidak ada permohonan, tidak ada kelulusan. Jika ada, saya akan beritahu,” katanya kepada media ketika ditemui di pejabatnya di sini.
Beliau diminta mengulas mengenai viral di laman sosial Facebook yang mendakwa Paragon Cinema akan diwujudkan di pasar raya besar, KB Mall dan mula beroperasi Julai ini.
Abdul fattah berkata, pihak kerajaan negeri sentiasa terbuka menerima permohonan bagi mewujudkan pawagam di negeri ini asalkan pihak tersebut sudi mematuhi syarat wajib yang telah ditetapkan. [SINAR HARIAN]
Sumber info: UPKN Kelantan

Pada aku tak kisah la ada ke tak sebab kat Kelantan memang tak pernah ada panggung wayang. Kalau ada itu bonus laa tapi kalau memang takkan ada tu takde la sampai nak frust menonggeng kot. Tak boleh tengok movie kat pawagam download je laaa tak pun tunggu tayang tv.. Lagi senang..Hahahaha.. Okbaii.. 




Artikel Terkait

Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
Farah Dafri
AUTHOR
April 23, 2016 at 9:27 AM delete

hehe kalau xde pon ok je kan. kalau ada, boleh la pi tgok jungle book hehee

Reply
avatar
PeRdU cINta
AUTHOR
April 23, 2016 at 11:56 AM delete

Ada itu rezeki...tak ada itu pasti berhikmah...

Reply
avatar
adk dayah
AUTHOR
April 29, 2016 at 10:04 AM delete

ada dengan tak ada sama jer kan..hehe agi pula dapat elak benda tak elok jadi..kalau tak ada tak menonggeng la rakyat klate,,sebab sebelum ni tak ada ok jer..kan kak zati..hee

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon