Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre

3:21:00 PM
Wanita amat sensitif apabila orang mengatakan dia gemuk. Jangan di sebut perkataan itu kepada wanita kerana bagi mereka perkataan itu amatlah membunuh jiwa dan sanubari. Haaa gitu. Nampak tak orang perempuan amatlah sensitif bab gemuk. Bila ada yang cakap camtu, mesti mereka akan cuba cari jalan untuk kurus. Oleh sebab ramai yang nak kurus, Beauty Sweet Global telah mengeluarkan produk BS Fibre yang mana produk ini khusus untuk anda yang ingin memiliki tubuh badan yang ramping dan cantik. Bukan untuk wanita sahaja. Lelaki pun boleh cuba jugak yer. Korang pernah dengar tak produk BS Fibre dari Beauty Sweet Global ni? Kalau belum pernah dengar meh aku cerita sikit kat korang yer. 

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre


Beauty Sweet Fibre atau BS Fibre ini diformulasikan daripada ramuan herba alam bersama epal dan delima fiber. BS Fibre ini sesuai digunakan oleh semua peringkat umur sama ada lelaki ataupun wanita kecuali wanita hamil. 

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre 

Kelebihan BS Fibre

  • Mencantikkan dan menegangkan kulit
  • Menguatkan otot-otot
  • Melancarkan peredaran darah dan pembuangan toksik
  • Mengekalkan kesihatan dan kecergasan tubuh badan
  • Membantu membakar dan merencatkan pengumpulan lemak
  • Menghalang sembelit

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre


Cara pengambilan BS Fibre

Nak makan BS Fibre ni tak susah pun. Caranya ialah ambil 1 sachet 30 minit sebelum makan dan bancuhkan ia ke dalam air. Nak senang korang goncang je dalam botol lepas tu terus minum. Jika nak lebih berkesan, ambil 2 sachet dalam sehari. 1 sachet untuk pagi dan 1 sachet untuk malam. Mudah kan?

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre


Aku ni sebenarnya adalah antara insan yang susah nak makan produk yang kena bancuh air ni tetapi nak sihat punya pasal aku pun cuba jugak dan rasanya memang sedap. Macam mana rasa BS Fibre ni? BS Fibre ni ada dua perasa iaitu epal dan delima. Rasanya masam manis camtu. Dalam sachet warna putih tu adalah perasa epal dan sachet yang berwarna kuning keemasan pula adalah perisa delima. Ini bermakna dalam satu kotak BS Fibre ni mengandungi dua perisa yang berlainan. 

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre

Jika sebelum ini aku kerap ada masalah susah nak buang air besar atau perkataan yang lagi sesuai adalah sembelit. Hehehe.. Tetapi selepas aku cuba makan BS Fibre, ia membantu aku melancarkan proses pembuangan sekaligus mencuci segala toksik yang ada dalam tubuh badan kita. Dah nama pun fiber, sudah semestinya ia membantu kita untuk melawaskan dan mudah dalam pencernaan. 

Rahsia Cantik Dan Kurus dengan BS Fibre

Jadi, korang yang teringin sangat nak miliki tubuh badan yang kurus dan ramping tu memang patut cuba BS Fiber ni sebab korang akan nampak kesannya dalam masa 3 hari. BS Fiber ni membantu kita dalam pengambilan diet yang seimbang. Jadi, tak perlu risau nak makan apa pun lepas ambil BS Fibre ni.


Untuk maklumat lanjut mengenai BS Fibre atau ingin mendapatkan produk ini, anda boleh hubungi:

  • 0183278335
  • 01139970162
  • 0136688162
  • 0176477686

FB Page : Beauty Sweet Global Sdn Bhd
Instagram : beautysweetglobal


Tunggu apa lagi, jom dapatkan BS Fibre ni. Sempat lagi korang nak kurus sebelum raya ni. 



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

6 komen

Write komen
syima yusuf
AUTHOR
June 3, 2016 at 6:48 PM delete

Syima dh try juga. Berkesan. Syima suka perisa apple

Reply
avatar
June 4, 2016 at 8:16 PM delete

Emm kita kalau minum ni terus tinggal tulang! haha. Nnti raya boleh la awak pakai kebaya . huhu

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
June 5, 2016 at 10:44 AM delete

Eii dia dah kurus dah takyah nak kurus sangat. Hahahahah. Selamat berpuasa Zatie. Moga ni Ramadhan terakhir kita dengan status bujang. Wahaaaaa !

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
June 13, 2016 at 1:21 PM delete

bonde suka rasa buah epal n delima...

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon