Raya Giveaway : Jualan Raya Meletop 2016

10:27:00 PM
Hai korang. Aku nak tanya ni. Korang nak duit raya tak? Nak ke tak ni? Kalau nak jom join giveaway ni. Giveaway ni dianjurkan oleh www.nile.com.my. Mereka menawarkan hadiah berupa wang tunai RM1000 tau. Apa lagi korang, jom lah join,...







Nak pilih 5 item ni yang buat aku rambang mata. Tak tahu nak pilih. Kalau boleh nak semua. Ehh. Tamak betul aku ni. Hehe. Ok lah. Jom tengok item pilihan aku  yerr..


ProductFashion 6-in-1 Women Bag
JLM2016 Harga Jualan : RM 42.90
Tarikh : 20/06/2016
Waktu bermula : 11.00 am
Waktu tamat : Apabila limited quantity sold out
Limited Quantity : 300 unit sahaja

ProductMixed Color Purse/ Wallet
JLM2016 Harga Jualan : RM 10.50
Tarikh : 21/06/2016
Waktu bermula : 3.00 pm
Waktu tamat : Apabila limited quantity sold out
Limited Quantity : 290 unit sahaja



ProductBow Design Princess Flats
JLM2016 Harga Jualan : RM 12.50
Tarikh : 23/06/2016
Waktu bermula : 4.00 pm
Waktu tamat : Apabila limited quantity sold out
Limited Quantity : 250 unit sahaja

ProductKorean Style Long Blouse
JLM2016 Harga Jualan : RM 14.90
Tarikh : 23/06/2016
Waktu bermula : 2.00 pm
Waktu tamat : Apabila limited quantity sold out
Limited Quantity : 400 unit sahaja

ProductWaterproof Backpack
JLM2016 Harga Jualan : RM 22.90
Tarikh : 27/06/2016
Waktu bermula : 4.00 pm
Waktu tamat : Apabila limited quantity sold out
Limited Quantity : 100 unit sahaja


Hadiahnya ialah:
  (i)   RM300 Duit Raya Winner:  

  (ii)  RM200 X 2 Pemenang 

  (iii)  RM100 X 3 Pemenang

Jom join sekarang. Tarikh tamat ialah pada 30 Jun 2016 jam 11:59PM.. Nak join boleh tengok sini yerr..
  

Artikel Terkait

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon