Friday, July 22, 2016

Merawat Semput, Asma dan Lelah Dengan Minyak Herba Asma Mujarab

Bagi mereka yang mengalami semput, asma dan lelah sering mengalami sesak nafas dan batuk berkahak. Perkara ini boleh menyebabkan mereka rasa tidak selesa untuk bernafas akibat pernafasan yang sering tersekat-sekat. Akhirnya, bila terlampau banyak kahak dalam tekak terpaksa mendapatkan rawatan di hospital. Aku masih ingat semasa adik bongsu masih kecik dahulu, dia menghidap penyakit lelah dan boleh dikatakan setiap minggu mak ayah akan bawa dia pergi hospital untuk membuat rawatan sedut kahak. Walaupun kini umurnya sudah mengjangkau 20 tahun dan penyakit lelahnya sudah hilang tetapi dia sering mengalami selsema dan hidung sering tersumbat. Sudah berbagai cara dilakukan untuk merawatnya tapi ianya tidak memberi apa-apa kesan pada adik aku sehinggalah kami sekeluarga diperkenalkan dengan Minyak Herba Asma Mujarab.


Merawat Semput, Asma dan Lelah Dengan Minyak Herba Asma Mujarab

Minyak Herba Asma Mujarab

Semasa aku mengalami selsema, aku cuba menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab dengan menyapunya pada hidung. Ubat ni tidak la rasa panas tetapi akan rasa berangin bila kita menyapunya. Kita akan rasa lebih selesa untuk bernafas selepas menyapu Minyak Herba Asma Mujarab ni. 

Adik aku juga menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab dengan menyapu di sekitar hidung dan leher semasa dia mengalami selsema dan hidung tersumbat. Ternyata ianya membantu mengurangkan masalah selsema dan hidung tersumbat yang dihadapinya.

Untuk pengetahuan semua, Minyak Herba Asma Mujarab ini adalah buatan tradisional kampung yang mana ianya sesuai untuk semua jenis peringkat bermula dari bayi sehinggalah golongan dewasa. Jadi, minyak ini dijamin halal dan selamat untuk digunakan.

Pada mulanya aku ingatkan ubat ini sesuai untuk orang yang ada penyakit asma sahaja tetapi ia juga sesuai untuk mereka yang mengalami selsema, batuk, lelah,semput, menghilangkan perut kembung, sakit perut, luka, terkena api, digigit serangga berbisa, sakit gigi dan lain-lain penyakit. Pendek kata serba guna lah minyak ni.

Merawat Semput, Asma dan Lelah Dengan Minyak Herba Asma Mujarab

Ramuan yang terkandung di dalam Minyak Herba Asma Mujarab ni adalah rahsia kerana ia merupakan warisan turun temurun oleh seorang Pak Cik tua di sebuah kampung. Ubat ini diproses secara "HOME MADE" sejak 40 tahun yang lalu.


Perbezaan Antara Produk Tiruan dan Asli Minyak Herba Asma Mujarab


Setelah minyak herba ini mendapat tempat di mata masyarakat, terdapat segelintir golongan telah mengeluarkan Minyak Herba Asma Mujarab yang palsu. Perkara ini dapat dibuktikan dengan warna seal pembalut atas adalah warna merah sedangkan warna seal pembalut yang original adalah warna hijau. Aku sendiri dapat seal pembalut yang berwarna hijau. Selain itu juga, bau produk tiruan seperti asap rokok dan tidak berangin. Jadi, awas yer ketika mendapatkan produk ini agar korang tidak tertipu dengan produk tiruan. Untuk memastikan supaya korang tidak tersalah beli produk tiruan, korang boleh tengok gambar-gambar dibawah.



Namun, setelah itu mereka mengeluarkan seal pembalut yang berwarna hijau juga untuk menyerupai produk yang asli tetapi dapat dikesan produk ini adalah tiruan apabila mempunyai nombor telefon seakan-akan hologram. Boleh tengok gambar di bawah.







Cara Mengenalpasti Produk Asli


Korang nampak pelekat hologram berserta QR Code seperti gambar di atas? Bagi memudahkan supaya para pembeli tidak tertipu dengan produk tiruan, korang boleh scan QR Code  dengan menggunakan smartphone korang. 






Testimoni Pengguna

Kita hanya berusaha untuk mencari penawar bagi merawat penyakit tetapi yang memberi kesembuhan semuanya dengan kuasa Allah SWT. Sudah ramai yang menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ni dan ternyata mereka yang menggunakan minyak ini sangat berpuas hati dengan keberkesanannya.









Yang aku tunjuk ni hanyalah beberapa testimoni sahaja. Ada banyak lagi testimoni yang menggunakan Minyak Herba Asma Mujarab ni. Nak tengok lagi korang boleh belek facebook Penawar Semput, Asma Dan Lelah.


Jika dalam kalangan ahli keluarga korang ada masalah semput, lelah dan asma, amat lah sesuai untuk menggunakan minyak mujarab ini. Harga bagi sebotol Minyak Herba Asma Mujarab ini ialah RM39 sahaja dan tambah RM10 untuk kos penghantaran. 

Untuk sebarang maklumat lanjut mengenai Minyak Herba Asma Mujarab ini boleh layari atau hubungi di talian berikut:

Puan Nurul:  017 6239935 ( Produk Owner)  atau En. Hafis  013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)




4 komen

memang mujarab..nak order lagi insyaalah :)

Ramai jugak pengguna minyak nie, pelbagai kegunaan... Jemput join segmen saya Segmen Sesuci Lebaran by Hani RahmanTerima kasih...

memang bagus minyak malam akk sapu,esok pagi terus keluar kahak.satu rumah guna minyak ni

bagusnya ubat ni..kena ada kat rumah juga satu ni.

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon