Kulit Lebih Menyegarkan Dengan Ecowell Shower Gel

5:59:00 PM
Siapa tak nak memiliki kulit cantik, putih mulus macam artis tu. Setiap wanita mengimpikannya. Kulit yang bersih dan segar boleh menjadikan seseorang itu lebih selesa untuk membuat aktiviti harian. Apabila mempunyai kulit yang sihat dan segar, mereka akan rasa lebih berkeyakinan untuk berhadapan dengan orang sekeliling. Kulit yang sihat juga melindungi kita daripada sinaran matahari dan bahan-bahan lain yang boleh memasuki badan. Kulit kita ialah sistem pertahanan badan, jadi jagalah ia dengan baik. Penggunaan mandian yang mempunyai kandungan baik juga amat penting untuk kulit kita. Satu lagi produk dari Ecowell iaitu Shower Gel amat baik untuk mereka yang inginkan kulist sentiasa segar dan cantik. Ecowell Showel Gel ni diperbuat dari bahan organik dan ianya amat bagus untuk penjagaan kulit kita. 


Kulit Lebih Menyegarkan Dengan Ecowell Shower Gel




Ecowell Shower Gel 


Shower Gel ini mengandungi myrtle water dan campuran chamomile untuk membantu memulihkan dan menyegarkan kulit kita. Kandungan ini mudah dibilas dan kulit tidak akan kering. 

Myrtus (Myrtle) merupakan bahan semula jadi untuk menguatkan kulit dengan ciri-ciri antiseptik, anti-radang dan astringen. Ianya mdengan embantu mengetatkan dan mengimbangkan kulit dan juga amat berkesan untuk mengurangkan masalah kulit berminyak dan pembesaran liang. 

Chamomile sangat sesuai untuk semua jenis kulit kerana ia mempunyai ciri-ciri yang baik seperti  anti-radang, anti-kulat, anti-bakteria, antiseptik, mengandungi pati minyak dan antioksidan. Di samping itu, ia juga merupakan hypoallergenic dan membantu untuk mengurangkan iritasi kulit dengan meneutralkan radikal bebas. 


Kelebihan Ecowell Shower Gel 


  • Mengembalikan kelembapan semulajadi kulit
  • Mencerahkan kulit secara semulajadi
  • Membantu menyembuhkan luka terbakar

Bagi aku, Shower Gel ni amat bagus bagi korang yang mempunyai masalah kulit kering atau kulit sensitif kerana ia membantu menyegarkan kembali kulit korang yang rosak tu. Baunya juga harum dan sangat menyegarkan.



Cara Penggunaan


Buihkan Shower Gel dengan menggunakan atau dengan menggunakan span mandia. Ratakan pada sekitar badan anda dan akhir sekali bilas dengan air bersih,





Artikel Terkait

Previous
Next Post »

3 komen

Write komen
Azlinda Azman
AUTHOR
August 23, 2016 at 6:12 PM delete

Suka packaging mcm no..senang bw travel

Reply
avatar
Aku Penghibur
AUTHOR
August 23, 2016 at 6:12 PM delete

best guna nie.. boleh cerahkan kulit lagi..terbaiklah

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
August 23, 2016 at 8:07 PM delete

X sabar nak tunggu product akak sampai plak

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon