Thursday, August 18, 2016

Rambut Kembali Bersinar Dengan Ecowell Shampoo

Rambut kusam dan tidak bermaya bikin wanita jadi resah. Mestilah resah kalau rambut asyik gugur dan kering je. Lepas tu mula lah nak cuba guna pelbagai jenis syampu supaya rambut kembali sihat dan kuat. Dari korang dok beli syampu yang pelik-pelik, apa kata korang cuba guna Ecowell Shampoo ni. Aku pun baru jugak tahu tentang Ecowell Shampoo ni dan aku sendiri pun dah guna syampu ni.


Rambut Kembali Bersinar Dengan Ecowell Shampoo


Ecowell Shampoo

Melindungi rambut dengan menggunakan pembersih rambut yang penuh khasiat dapat membantu kita mengekalkan kelembapan semula jadi pada rambut. Ecowell Shampoo boleh membantu menyuburkan kulit kepala dan memastikan rambut lebih berkilat, kuat dan segar. 

Ecowell Shampoo merupakan tonik semula jadi yang kuat untuk kulit dengan ciri-ciri antiseptik, anti-radang dan astringen. Ianya boleh mengetatkan dan mengimbangkan kulit dan amat berkesan digunakan untuk mengurangkan kulit berminyak dan liang-liang yang besar. Ecowell Shampoo juga dapat membantu untuk menyegarkan dan membersihkan kulit kepala agar lebih lembut dan rambut lebih sihat.

Kelebihan Ecowell Shampoo


  • Rambut lebih bersinar dan kuat
  • Menggalakkan pertumbuhan rambut
  • Mengembalikan kelembutan pada rambut
  • Mengurangkan kekeringan dan kerosakan rambut
  • Rambut lebih mudah diurus

Ecowell Shampoo ni memang membantu mengembalikan kekuatan pada rambut aku ni. Rambut pun mudah di urus selepas guna syampu ni ditambah lagi dengan Ecowell Hair Conditioner

Cara Penggunaan


Tuangkan syampu pada jumlah yang mencukupi di tapak tangan dan sapukan pada rambut yang basah. Biarkan ia berbuih dan kemudian bilas dengan sehingga bersih.








1 komen so far

Nanti jgn lupa flip hair cm iklan tau.. hehe.. cm best je syampu tu .

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon