Thursday, September 29, 2016

Giveaway Redmoon Clothpad

Hari ni aku nak join giveaway dari blog Emi Izzeyda. Rasa macam lama dah tak join pape giveaway ni. Jadi kali ni aku join Giveaway Redmoon Clothpad. Jom korang join jugak. 


Klik banner untuk join



Korang kalau nak join, boleh tekan banner kat atas tau. Tarikh tutup giveaway ni 30 September 2016. Cepat korang join sekarang. 



3 komen

πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌHi ... Singgah dari segmen yang sama ... Jangan lupa join contest kat Jom Bercontest dan singgah jenjalan kat Kisah Hidup Ku ... Semoga sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki ... Maaf lambat blog walking ...πŸŒΈπŸ’“πŸŒΌ

#jombercontest
#kisahhidupku

Assalamualaikum, miss oren datang dari segmen yang sama.
Done singgah dan follow, good luck yea.

https://dotdotmissme.blogspot.com/2016/09/giveaway-redmoon-clothpad.html

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon