Aku Dah Tukar Nama

8:47:00 PM
Eh, aku tukar nama ke? Hahahaha.. Korang rasa? Memang aku dah tukar nama pun. Baru je minggu lepas aku tukar. Tukar nama kat klinik. Hahahaha.. Tak percaya? Nanti aku tunjuk kat korang. Korang kena percaya lah yang aku dah tukar nama. Hahaha..

Aku Dah Tukar Nama

Percaya tak? Aku tukar nama dah. Hahaha. Adoi laa. Alkisahnya minggu lepas aku cirit-birit. Jadi, pergi lah ke klinik untuk buat check up. Masa nak ambil ubat tu aku terus ambil je ubat tu dari pegawai farmasi tu. Tak tengok pun lagi yang nama aku dah lain. Bila aku dah dapat aku pun rasa macam.pelik laa pada nama aku. Nama aku jadi lain. Nama aku Nik Nor Izzati bukannya Wan Nor Izzati. Hahaha. Adoi laaa.. Tak memasal nama aku dah bertukar. Daripada Nik dok depan berubah kepada Wan. 

Mungkin masa tu dia ada tanya nama aku dan aku hanya mengiakan je. Maklum lah. Masa tu tengah sakit. Tak larat. Orang cakap apa pun aku tak boleh nak fokus sangat. Dan akibatnya jadi seperti ini. Hahaha. Tapi takpe lah. Nak buat macam mana kan. Lagipun masa tu klinik pun dah nak tutup. Orang yang jaga kaunter ubat pun dah letih. Hahaha. Korang ada pengalaman sama macam aku tak? Meh la share sini. Ok korang. Babai..



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
Siqah Hussin
AUTHOR
October 23, 2016 at 11:14 PM delete

Hehe. Boleh pulak tukar nama ek.. siqah takde pengalaman tertukar nama cuma ada orang yang eja nama siqah salah. Sikah instead of SiQaH. Geram je kalau orang eja nama salah. Hee..

Reply
avatar
Azlinda Azman
AUTHOR
October 24, 2016 at 1:00 AM delete

Org kelantan ramai nama wan kot hehrhr

Reply
avatar
Along Misuari
AUTHOR
October 24, 2016 at 8:18 AM delete

Hahahahaha...

pangkat wan dan nik hampir sama je sis..

Posting terbaru AM
Fibroid - Ancaman Buat Wanita Masa Kini


Ikhlas dari
AlongMisuari.com

Reply
avatar
iffah hussin
AUTHOR
October 29, 2016 at 1:36 AM delete

hi hi hi... kalot staff klinik salah nama tak pe jangan salah ubat over dos kang!

Reply
avatar
Adam
AUTHOR
October 30, 2016 at 11:47 PM delete

Menarik juga.

http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Reply
avatar
November 16, 2016 at 12:37 AM delete

kita selalu orang salah eja nama. ish. sedihnya. feel dia tu lain, even satu huruf beza. heheheh

Reply
avatar
Eeca Shyaa
AUTHOR
November 17, 2016 at 5:54 PM delete

hihhi jgn salah ubat dah!

Reply
avatar
Noor Maizan
AUTHOR
November 19, 2016 at 2:50 AM delete

Hahaha mentang2 wan dengan nik asal nama dari kelantan ,suka dia je tukar nama org :P

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon