Aku Dah Tukar Nama

by - 8:47:00 PM

Eh, aku tukar nama ke? Hahahaha.. Korang rasa? Memang aku dah tukar nama pun. Baru je minggu lepas aku tukar. Tukar nama kat klinik. Hahahaha.. Tak percaya? Nanti aku tunjuk kat korang. Korang kena percaya lah yang aku dah tukar nama. Hahaha..

Aku Dah Tukar Nama

Percaya tak? Aku tukar nama dah. Hahaha. Adoi laa. Alkisahnya minggu lepas aku cirit-birit. Jadi, pergi lah ke klinik untuk buat check up. Masa nak ambil ubat tu aku terus ambil je ubat tu dari pegawai farmasi tu. Tak tengok pun lagi yang nama aku dah lain. Bila aku dah dapat aku pun rasa macam.pelik laa pada nama aku. Nama aku jadi lain. Nama aku Nik Nor Izzati bukannya Wan Nor Izzati. Hahaha. Adoi laaa.. Tak memasal nama aku dah bertukar. Daripada Nik dok depan berubah kepada Wan. 

Mungkin masa tu dia ada tanya nama aku dan aku hanya mengiakan je. Maklum lah. Masa tu tengah sakit. Tak larat. Orang cakap apa pun aku tak boleh nak fokus sangat. Dan akibatnya jadi seperti ini. Hahaha. Tapi takpe lah. Nak buat macam mana kan. Lagipun masa tu klinik pun dah nak tutup. Orang yang jaga kaunter ubat pun dah letih. Hahaha. Korang ada pengalaman sama macam aku tak? Meh la share sini. Ok korang. Babai..



You May Also Like

8 komen

  1. Hehe. Boleh pulak tukar nama ek.. siqah takde pengalaman tertukar nama cuma ada orang yang eja nama siqah salah. Sikah instead of SiQaH. Geram je kalau orang eja nama salah. Hee..

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha...

    pangkat wan dan nik hampir sama je sis..

    Posting terbaru AM
    Fibroid - Ancaman Buat Wanita Masa Kini


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  3. hi hi hi... kalot staff klinik salah nama tak pe jangan salah ubat over dos kang!

    ReplyDelete
  4. Menarik juga.

    http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. kita selalu orang salah eja nama. ish. sedihnya. feel dia tu lain, even satu huruf beza. heheheh

    ReplyDelete
  6. Hahaha mentang2 wan dengan nik asal nama dari kelantan ,suka dia je tukar nama org :P

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)