Tuesday, October 25, 2016

Jus Qalbi Al-Ehsan Membantu Mengurangkan Masalah Kolestrol

Kolestrol yang tinggi sangat bahaya untuk kesihatan. Seseorang yang mempunyai kadar kolestrol yang tinggi boleh menyebabkan terjadinya serangan jantung. Takut kan. Kolestrol ni tak semestinya ada pada individu yang bertubuh besar, individu yang bertubuh kecil molek pun boleh mempunyai kolestrol yang tinggi jika dia tidak menjaga di dalam soal pemakanan. Dalam pemilihan pemakanan yang baik untuk mengurangkan kolestrol, korang patut cuba Jus Qalbi Al-Ehsan. Jus Qalbi Al-Ehsan diformulasikan dari 5 bahan semulajadi yang terpilih dan 100% asli tanpa bahan pengawet. 



Jus Qalbi Al-Ehsan Membantu Mengurangkan Masalah Kolestrol

Jus Qalbi Al-Ehsan diformulasikan dari 5 bahan asli semulajadi seperti bawang putih, halia, lemon, cuka epal dan madu boleh membantu melancarkan peredaran darah serta mengurangkan risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung, stroke, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara berterusan. 

Jus Qalbi Al-Ehsan yang juga kaya dengan vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit serta sistem imunisasi dan penghadaman malahan ia juga mampu melancarkan saluran pernafasan serta mengurangkan risiko asma dan semput selain juga berfungsi sebagai agen pencair kahak degil.

Cara pengambilan Jus Qalbi Al-Ehsan

Nak tahu macam mana nak minum Jus Qalbi Al-Ehsan ni? Sebelum minum, korang goncang dulu botol jus ini. Minum 1 sudu makan sebelum sarapan pagi dan 1 sudu makan sebelum tidur. Maknanya kena minum 2 kali sehari la yer. Korang dikehendaki menggunakan sudu plastik sahaja tau. Jangan guna sudu besi dan di syorkan untuk menyimpan jus ini di dalam peti sejuk setelah ianya dibuka.

Jus Qalbi Al-Ehsan Membantu Mengurangkan Masalah Kolestrol


Kelebihan Jus Qalbi Al-Ehsan

  • Mencuci dan Membuang Kolesterol
  • Merawat Masalah Saluran Jantung Tersumbat
  • Mencegah kompilasi jantung
  • Menyingkirkan Toksin Dalam Badan
  • Melancarkan Peredaran Darah
  • Menurunkan tekanan Darah Tinggi
  • Melancarkan sistem pernafasan
  • Menghindari Penyakit Strok
  • Mencairkan lemak
  • Mengurangkan Serangan Gout
  • Membuang Angin dalam badan
  • Mengatasi Masalah Selsema
  • Meningkatkan Daya Pemikiran dan Minda
  • Melegakan sakit-sakit badan dan sendi
  • Kaya dengan Vitamin C
  • Menurun dan melangsingkan badan
  • Menambah tenaga
  • Meningkatkan sistem immunisasi badan
  • Kesihatan yang berpanjangan

Apa Rasa Jus Qalbi Al-Ehsan Ini?

Haaaa, mesti korang nak kan macam mana la rasa Jus Qalbi ni. Pahit ke, masin ke, masam ke, tawar ke, manis ke. Hehehe. Semasa aku membuka penutup Jus Qalbi, kita akan rasa bau bawang putih. Tak minum lagi tau. Cium penutup botol je. Memang bau bawang putih. Pada mulanya aku bau dia macam pencicah keropok lekor.. Hihihi.. Korang yang sememangnya penggemar bawang putih, aku rasa takde masalah untuk minum Jus Qalbi ni. Tetapi tidak bagi aku. Hahaha. Oleh kerana aku tidak boleh menelan jus ini begitu sahaha, aku campurkan ia bersama air masak. Lepas tu minum. Berjaya jugak aku menelannya. Hihihi. Nak sihat kena laa telan kan. Masa menelan Jus Qalbi ni, kita akan rasa macam bergas gitu di tekak dan sedikit masam. Jadi, jangan takut jangan risau ok.


Jus Qalbi Al-Ehsan Membantu Mengurangkan Masalah Kolestrol


Harga Jus Qalbi Al-Ehsan

Tertanya-tanya lah jugak kan berapa harga sebotol Jus Qalbi Al-Ehsan ni. Buat pengetahuan korang, Jus Qalbi Al-Ehsan ni didatangkan dalam dua jenis saiz iaitu satu botol mengandungi 250ml dan satu botol lagi mengandungi 500ml. Harga untuk kedua botol ini sudah pastinya berbeza. Harga Jus Qalbi Al-Ehsan ialah:

Jus Qalbi Al-Ehsan 250ml : RM79.00
Jus Qalbi Al-Ehsan 500ml : RM149.00


Bagi korang yang berminat untuk mendapatkan Jus Qalbi Al-Ehsan ni, boleh melayari laman web dan menghubungi talian berikut:

Instagram : @qalbialehsan
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan
No. Telefon Office : 03-5511 4366
No. H/P : 017-7300366 & 017-3730366



6 komen

wahh bagus gak ni.. Bahan yang digunakan pun banyak khasiat ... mcm bawang putih, halia, lemon, cuka epal dan madu. banyak fungsi dan khasiat..

Bawang putih tu bagus tau ia bertindak membuang angin dalam badan.. memang tak lalu nak makan bawang putih sebiji terus, bagus juga dah dicampur dalam jus qalbi ni

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon