Wednesday, October 19, 2016

Wordless Wednesday - Biji Cempedak Rebus

Korang suka makan biji cempedak rebus? Haaa. Kalau korang nak tahu, biji cempedak rebus ni merupakan kegemaran aku.. Ohoiii, memang aku suka sangat laaaa makan benda ni. Bila  dah  makan biji cempedak ni memang leka laaa..Hehehe.


Biji cempedak rebus



Alkisahnya semalam aku rasa lapar sangat. Jadi, sebab tak tahu nak makan apa dan kebetulannya ada biji cempedak yang sudah mak aku rendam beberapa hari. Aku pun ambil keputusan ingin merebusnya. Lapar punya pasal kan. Lapar pulak waktu tengah malam. Orang nak tidur dah. Aku pulak fikir nak melantak je. Hahaha. Dari tak tahu nak makan apa, aku makan je la biji cempedak ni. Kalau korang nak tahu, buah cempedak aku tak makan. Aku makan biji je. Jangan tanya kenapa.. Hahahaha.. Okbai..




5 komen

Salam singgah sini sis....MD pun suka makan biji cempedak rebus....

Alahai dah yeringin nak makn cempedak pulak

Nampak sedap..tapi x leh makan banyak kan..angin...

Cempedak goreng je makan. Biji cempedak tak makan. Hee. Tak tahu pun boleh makan nanye.

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon