Hadiah Untuk Top Commentators

1:13:00 PM
Hai korang. Ingatkan nak buat entri ni semalam tapi dah banyak hal lepas tu nak tengok Anugerah Skrin, terus tak jadi buat. Makanya aku biarkan sahaja la entri ni jadi pekasam kejap. Hahaha.. Seperti yang aku janjikan tempoh hari, hari ni aku nak tunjukkan pada korang hadiah yang bakal dimenangi oleh top commentators blog Izzati Suhaide. Aikkk. Tak tahu aku sedang mencari top commentators yer? Ok, boleh rujuk entri SINI. Hadiahnya ialah... jeng jeng jeng..


Hadiah Untuk Top Commentators


Aku ingin berikan Nivea Make Up Starter untuk seorang top commentators blog aku. Make Up Starter ni boleh di pakai sebelum kita nak pakai mekap. Kiranya benda ni sebagai serum untuk muka kita. Nak ke? Kalau nak meh komen cepat kat blog aku ni. Komen banyak banyak hokeyy biar dok nombor satu dalam carta. Hehehe..

InsyaAllah, jika ia mendapat sambutan aku akan bagi lagi hadiah untuk bulan yang seterusnya. Korang doakanlah semoga aku dimurahkan rezeki yer. Hehehe.. Ok lah korang. Babai..



Artikel Terkait

Previous
Next Post »

11 komen

Write komen
PeRdU cINta
AUTHOR
November 19, 2016 at 8:04 PM delete

Siapa yang dapat tu..alhamdulillah :)

Reply
avatar
Noor Maizan
AUTHOR
November 19, 2016 at 10:53 PM delete

Bestnya hadiah tu...semoga kak zati terus dimurahkan rezeki...

Reply
avatar
Mazni Azmi
AUTHOR
November 20, 2016 at 4:06 PM delete

Syabas buat top commentator yang rajin berblogwalking dan beri komen berkualiti. Kena sangat rajin saban hari 😍

Reply
avatar
Inani Hazwani
AUTHOR
November 22, 2016 at 10:32 AM delete

Wuuu. Untung ah siapa dapat ni ;)

Reply
avatar
November 25, 2016 at 11:36 AM delete

wahhh bestnya hadiahhh~ *wink wink*

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon