Saturday, November 19, 2016

Hadiah Untuk Top Commentators

Hai korang. Ingatkan nak buat entri ni semalam tapi dah banyak hal lepas tu nak tengok Anugerah Skrin, terus tak jadi buat. Makanya aku biarkan sahaja la entri ni jadi pekasam kejap. Hahaha.. Seperti yang aku janjikan tempoh hari, hari ni aku nak tunjukkan pada korang hadiah yang bakal dimenangi oleh top commentators blog Izzati Suhaide. Aikkk. Tak tahu aku sedang mencari top commentators yer? Ok, boleh rujuk entri SINI. Hadiahnya ialah... jeng jeng jeng..


Hadiah Untuk Top Commentators


Aku ingin berikan Nivea Make Up Starter untuk seorang top commentators blog aku. Make Up Starter ni boleh di pakai sebelum kita nak pakai mekap. Kiranya benda ni sebagai serum untuk muka kita. Nak ke? Kalau nak meh komen cepat kat blog aku ni. Komen banyak banyak hokeyy biar dok nombor satu dalam carta. Hehehe..

InsyaAllah, jika ia mendapat sambutan aku akan bagi lagi hadiah untuk bulan yang seterusnya. Korang doakanlah semoga aku dimurahkan rezeki yer. Hehehe.. Ok lah korang. Babai..



11 comments:

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)