Monday, November 14, 2016

Lirik Lagu Sakit - iamNeeta

Hari ni rasa nak share dengan korang satu lirik lagu kesukaan aku. Lagu ni nak kata baru pun tak jugak. Tapi lagu ni baru je la keluar tahun ni. Siap jadi OST drma Sweety Nanie lagi haaa. Lagu apa yer? Lagu yang aku maksudkan ialah Sakit dari iamNeeta. Lagu ni sedih wooo. Sungguh mendalam lirik lagu dia. Kena la kan bagi korang yang tengah sakit hati. Aku pun. Hahaha. Jadi, rasanya aku nak share la dengan korang lirik lagu Sakit dari iamNeeta. Korang layan je la yer lirik lagu Sakit ni. Hehehe.. 

Lirik Lagu Sakit - iamNeeta

Lirik Lagu Sakit - iamNeeta

Sakit yang ku rasakan
Mengaburi jiwa ini
Dendam yang kau berikan
Cukup di sini

Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya 
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan 
Hati perasaan ini

Putih bersih cintaku
Kau racuni hingga mati
Cinta yang kau berikan
Cukup di sini

Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya 
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan 
Hati perasaan ini

Siksanya hati ini
Kau selalu sakiti
Kau membukakan pintu ini
Namun engkau
Menusuk ke dalam
Hingga dasar hati
Kau mencabut nadi cinta ini

Oooooo...
Mengapa mudahnya
Kau sakiti
Mengapa mudahnya 
Kau lukai
Mengapa kejamnya
Kau menghancurkan 
Hati perasaan ini
Sakit yang ku rasakan 


Best kan lagu ni? Aku dah mula suka kan lagu ni. Lagu ni macam sesuai dengan orang orang yang tengah sakit hati tu. Termasuklah aku. Ehh. Hahaha.. Biasa lah kan sakit hati ni. Adat la kan. Semua orang akan rasa sakit hati. Cuma yang membezakannya adalah cara kita untuk menangani rasa sakit tu.. Aku pun tak nak bebel panjang dah. Kang nanti jadi luahan hati pulak.. Hahaha.. Layan video kat bawah yer.. Babai..





6 komen

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon