Sunday, January 29, 2017

Lirik Lagu Aku Sanggup - Sufi Rashid

Hai korang. Korang kenal Sufi Rashid? Juara AF2015 tu. Aku pun takde lah kenal la sangat kan dengan dia sebab tak tengok Akademi Fantasia 2015 tu. Kalau korang nak tahu, sekarang Sufi sudah ada single terbaru tau. Lagu baru Sufi ni memang best sangat. Pada mulanya aku ingatkan lagu Sufi ni lagu zaman 90an gitu. Rupanya lagu tu adalah lagu yang terbaru. Aku pasti korang dah dengar single terbaru Sufi Rashid yang berjudul Aku Sanggup ni. Lagu ni memang tangkap leleh laaa dan vokal Sufi dalam lagu Aku Sanggup ni pun memang best sangat. Boleh dikatakan aku sentiasa dengar la lagu ni. Hehehe. Jadi, nak kongsi la dengan korang lirik lagu Aku Sanggup ni. Kot kot la korang belum menghayati lagi lirik lagu Aku Sanggup ni. 

Lirik Lagu Aku Sanggup - Sufi Rashid

Lirik Lagu Aku Sanggup - Sufi Rashid


Termenung sendu…
Ratapi luka yang telah terguris..
Mengejar bayang… 
Moga terbukanya pintu hati..

Rindu saat kita.. 
Seperti lalu saling menyanyangi..
Namun kau berubah.. 
Tawar hilangnya kasih..

Apa gunanya berbicara.. 
Jika hati tak sekata..
Andainya masih ada cinta.. 
DENGARKANLAH!


SAYANG.. 
Tak usah kau pergi.. 
JAUH.. Dari diri ini..
Jika kau mahu aku sanggup.. 
Rebah melutut merayu..

JIWA.. Masih mencintai.. 
KITA.. Punya harapan lagi..
Jika kau mahu aku sanggup.. 
Mulakan hidup baru..

OHHHH…OHHHH…

Apa gunanya berbicara.. 
Jika hati tak sekata..
Andainya masih ada cinta.. 
DENGARKANLAH..

SAYANG.. 
Tak usah kau pergi.. 
JAUH.. Dari diri ini..
Jika kau mahu aku sanggup.. 
Rebah melutut merayu..

JIWA.. Masih mencintai.. 
KITA.. Punya harapan lagi..
Jika kau mahu aku sanggup.. 
Mulakan Hidup baru..

SAYANG

Aku sanggup..


Amacam lagu baru Sufi Rashid ni? Best kan. Best la weiii. Kisah kekasih yang ditinggalkan. Macam aku. Ehhh. Hahaha.. Kalau korang belum dengar lagi lagu ni, meh dengar ya. Aku bagi video siap siap untuk korang tengok nya haaa. Ok lah korang. Babai..






Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon