Wednesday, January 25, 2017

Merawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextract

Pernah tak korang dengar tentang spray yang boleh merawat luka? Haaa, mesti tak pernah dengar kan. Aku pun baru tahu juga pasal benda ni. Kiranya ini adalah penemuan yang baru untuk aku la kan.. Buat pengetahuan korang, Furly Bioextract telah mengeluarkan satu produk khusus untuk merawat luka luaran. Produk yang aku maksudkan ialah Spray8 yang mana produk ini diekstrak dari kulit manggis dan selamat digunakan untuk merawat luka seperti melecur, parut pembedahan, parut lama dan lain-lain lagi. Kandungan Spray8 juga bebas alkohol dan telah mendapat kelulusan dari KKM. 



Merawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextract

SPRAY8 merupakan produk penjagaan luka tradisional yang mengandungi ekstrak herba yang mampu merawat luka dan parut seperti luka kesan terbakar, parut lama, parut pembedahan, luka pembedahan, mengurangkan bengkak dengan pantas serta mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru. 

Menurut laporan kajian saintifik, komponen asas SPRAY8  mempunyai kesan merawat ke atas pelbagai jenis penyakit kulit, luka septik dan luka yang telah dijangkiti kuman. Produk ini mampu melegakan rasa gatal, dan mengeringkan luka.


Merawat Luka Dengan Spray8 Dari Furley Bioextract




Kelebihan Menggunakan Spray8


→ Membunuh bakteria berbahaya
→ Mengeringkan luka tanpa keretakan kulit
→ Mengalakkan pertumbuhan sel-sel baru
→ Mengalakkan pembinaan kapilari baru
→ Pantas mengurangkan inflamasi dan kegatalan(anti histamin)
→ Menghalang pembentukan lepuh (air panas)


Cara Menggunakan Spray8


1) Mula-mula sekali bersihkan luka dengan kapas bersih. 

2) Selepas itu, spray sahaja Spray 8 ini pada kawasan luka korang tu. Pastikan kena pada semua permukaan luka tau. 

3) Biarkan ianyan kering dan jangan korang lap pulak yer. Tutup luka jika perlu.


Kalau korang nak tahu, aku sendiri pun dah cuba guna Spray8 ni. Waktu tu jari aku terkena minyak panas. Dan nak dijadikan cerita juga, aku tak letak pape ubat pun hokey.. Aku biarkan sahaja sehingga lah jari aku menggelembung. Aku pun memang gatal tangan jugak laaa sebab tekan tempat gelembung tu sampai pecah. Nasib baik masa tu ada Spray8 ni. Aku pun cuba la spray kat tempat luka tu dalam beberapa hari dan Alhamdulillah jari aku semakin hari semakin pulih dan tumbuh kulit baru. 



Cara untuk dapatkan Spray8

Korang boleh dapatkan Spray8 ini melalui laman web Furly Bioextract. Korang boleh SINI ok. Harga Spray8 ni pula adalah RM50 untuk 100ml dan RM35 untuk 35ml. Tetapi khusus untuk korang pembaca blog aku, ada diskaun untuk korang tetapi korang haruslah menggunakan kod FBIO-C1Q ini.


Untuk maklumat lanjut mengenai Furley Bioextract, boleh layari laman berikut:

Website: https://store.furleybio.com/
Facebook: https://www.facebook.com/furleybio










5 komen

Spray je kat luka, tak rasa pedi? .. Jarang pulak pcl luka sejak dah jadi bapak orang ni.. Kalau duku masa kanak2 lain ler.. Luka sebab kena pisau atau luka terjatuh dah biasa sangat. Tahan jer sakit sebab sendiri buat kan.. Untung la sekarang ni semua jadi mudah.. Luka selalu xperr 😁

Wow mudahnya, spray je, siap bunuh bakteria lagi, tak payah pedih2 letak air kuning tu (tak tau nama) hahaha...

nice advertorial.. terbaikkk... :D

p/s :Saya dah jdi followers blog anda.. Diharap awk sudi la follow blog saya yg masih baru dan hingusan ni.. :D

bestnya spray ni. dan sngt okay tngok testi awk tu.. busyra tak pernah cuba lagi..

bagus juga ni beli dah simpan dirumah...mana tahu ada kecederaan yang tidak diingini berlaku

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon