Izzati Suhaide

A Malaysian Lifestyle Blogger

Wednesday, February 8, 2017

Eumora Jadikan Wajah Berseri Dalam Masa 3 Minit

Miliki wajah berseri siapa lah tak nak kan? Setiap wanita mengimpikan wajah yang sentiasa berseri. Kalau wajah kusam je nak buat kerja pun jadi tak semangat sebab orang asyik dok tengok pelik je kat kita. Muka cam tak ceria gitu. Apa yang harus dilakukan untuk jadikan wajah kita sentiasa berseri sepanjang hari? Haaa. Sudah tentunya dengan menggunakan Eumora Classic Facial Bar. Apa tu? Kalau korang nak tahu, Eumora ni boleh menjadikan wajah kita berseri dalam masa 3 minit sahaja. Wahhhh. Menarikkan.


Eumora Jadikan Wajah Berseri Dalam Masa 3 Minit


Eumora merupakan Moor facial bar  yang mengandungi HMA (Hydration microalgae factor) dan dirumuskan dengan 100% gred bertaraf dunia bahan-bahan yang diimport dari Eropah. Sesuai untuk kegunaan harian pada semua jenis kulit. Ia mampu membersihkan dan melembapkan kulit agar kulit kelihatan lebih cerah dan segar.


Aku sendiri sudah menggunakan Eumora Facial Bar dan aku memang berpuas hati bila menggunakannya. Kita akan rasa kulit muka lebih lembut bila di sentuh. Parut jerawat kat tepi bibir pun semakin pudar setelah beberapa hari aku menggunakannya. Boleh tengok gambar di bawah yer untuk melihat perbezaannya. 




Kelebihan Menggunakan Eumora Facial Bar


- Mengurangkan masalah jerawat dan pigmentasi
- Mengecilkan liang pori
- Mengawal kesimbangan pH
- Menghalang jangkitan dan pertumbuhan bakteria penyebab penyakit
- Mampu melembapkan kulit muka


Cara Menggunakan Eumora Facial Bar


Basahkan tangan anda dengan air bersih kemudian gosokkan Emora Facial Bar pada tapak tangan anda. Seterusnya sapukan ia ke muka anda dan gosok secara perlahan ke seluruh permukaan anda. Biarkan selama 3 minit dan akhir sekali bilas muka anda dengan air bersih. Anda akan rasai perbezaannya.



Bagi anda yang berminat untuk mencuba Eumora Facial Bar ini, boleh menghubungi melalui emel ini ask.eumora@gmail.com





3 comments:

  1. rajin dengar mano eh produk ni oghe kato meme elok...heheh comel la adik tie ni ...

    ReplyDelete
  2. We are offering the Eumora Classic Facial Bar (1 Box) at a massively discounted price of USD 75 (Usual Price USD 150).

    3 Minutes Is All It Takes To Look Younger!

    The only skin health facial bar that heals All Skin Types.

    Save Money on skincare, botox, laser and collagen injection.

    Your All-In-One Beauty Treatment! You stand to lose acne, wrinkles, lines, freckles, pimples, dull skin, white head, black head, eye bags, big pores, age spots, sagging skin, dark circles, pigmentation and scars.

    If you do not get your Eumora bar right now, you may never see this offer again ... Ever!

    Buy Now at http://amzn.to/2lAbd9M

    ReplyDelete

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)