Monday, February 6, 2017

Kekal Sihat Dan Bertenaga Dengan Milagro Coffee Patawali

Penyakit datang tak cakap kat kita lebih-lebih lagi kalau kita ni jenis yang tak kawal pemakanan. Main hentam je nak makan apa. Ye la kan kalau asyik dok makan makanan yang tidak berkhasiat tiap hari, penyakit pun mudah nak datang. Zaman sekarang ni penyakit mudah sangat nak menyerang dan sebab itu lah kita kena jaga pemakanan kita seharian. Oleh itu sekarang ni terdapat pelbagai makanan kesihatan untuk membantu kita menjadikan badan kekal sihat dan bertenaga sepanjang hari. Aku nak perkenalkan kepada korang terutama si pencinta kopi iaitu Milagro Coffee Patawali yang mana kopi ini mengandungi campuran pokok patawali. Mesti korang nak tahu kan apa khasiat dan kelebihan Milagro Coffee ni? Aku akan ceritakan pada korang nanti dengan lebih jelas.



Kekal Sihat Dan Bertenaga Dengan Milagro Coffee Patawali


Milagro Coffee merupakan satu produk minuman kesihatan tidak berkafein yang diekstrak dari pokok patawali dan di adun dengan bahan lain yang menjadikan ia minuman 7 in 1 yang sangat membantu kita untuk mengawal dan mencegah penyakit 3 serangkai. Rasa kopi ni sedikit pahit dan tidak terlalu manis sebab aku ni memang suka manis. Bila rasa kopi yang sedikit pahit ni buat aku rasa nak tambah susu atau gula. Tapi kalau korang yang jenis tak suka manis ni tak payah campur kopi ni dengan gula atau susu. Hanya bancuh dengan air panas sahaja.

Bagi anda yang mempunyai penyakit kencing manis sememangnya sangat sesuai minum Milagro Coffee kerana ia boleh membantu menstabilkan tahap gula dalam darah. Korang pun kena jaga makan jugak ya. Jangan asyik nak makan benda manis je. 

Kelebihan Milagro Coffee

Banyak kelebihan jika korang minum Milagro Coffee ni. Antaranya ialah:

⇒ Meningkatkan sensitiviti insulin
⇒ Membekalkan antioksidan yang tinggi
⇒ Mengurangkan keletihan kronik
⇒ Meningkatkan penghadaman
⇒ Melegakan sakit perut
⇒ Melegakan pedih ulu hati
⇒ Menurunkan berat badan
⇒ Menyembuhkan osteoporosis
⇒ Melegakan demam selesema
⇒ Meningkatkan tahap tenaga
⇒ Menguatkan sistem imun
⇒ Merangsang aktiviti fizikal


Kalau korang nak tahu, mak aku suka minum kopi ni dan katanya memang sedap. Bagi dia kopi ni takde la pahit mana pun. Memang sedap di minum jika di bancuh bersama air panas tanpa campur gula atau susu. Dan kalau korang nak tahu, Milagro Coffee ini juga sesuai di minum oleh ibu mengandung. Jadi, ibu mengandung jangan risau ya. Korang pun boleh cuba Milagro Coffee ni.




Testimoni Pengguna Milagro Coffee


Sekarang ni aku nak tunjukkan beberapa testimoni yang sudah mengamalkan Milagro Coffee ni. 






Buat pengetahuan korang, harga sekotak Milagro Coffee ini adalah RM55 dan di dalamnya mengandungi 20 sachets. 


Untuk maklumat lanjut atau ingin membuat tempahan, boleh layari :
Email : milagrocoffeemalaysia@gmail.com
Facebook : KOPIMILAGRO
Twitter : @milagro_coffee
Instagram : @milagro_coffee





6 komen

bagus kopi ni, awak minum kopi gak ke

Suka rasa dia yg sedap dan fungsi awet muda tu..hihihi

Siap boleh kekalkan awet muda wuuu :)

Kak lya dah cuba milagro coffee..mmg best sangat..rasa segar dan bertenaga nak.buat kerja..

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :)
EmoticonEmoticon