Serum Plus Royale Nu Diamant Merawat Masalah Kulit Kering

6:43:00 PM
Wanita sangat stress bila ada jerawat atau jeragat kat muka. Mula lah merasakan diri tu dah tak cantik lagi dan hilang seri wajah. Di tambah lagi bila muka kelihatan kusam dan kulit sentiasa kering akan menambahkan lagi rasa tertekan dalam diri wanita. Kecantikan adalah hak milik setiap insan. Pasti korang masih ingat tagline tersebut kan. Orang kata kalau nak kekal cantik ni kena la jaga kulit muka dari usia yang muda lagi. Sebagai wanita yang sememangnya sibuk dengan kerja seharian, penjagaan kulit wajah harus dititikberatkan juga. Aku telah diperkenalkan dengan satu serum terbaru iaitu Serum Plus Royale Nu Diamant. Serum ini merupakan produk rawat jeragat dan sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah kulit kering. Apa lagi yang menarik Serum Plus Royale Nu Diamant ni? Pasti banyak kelebihannya.


Serum Plus Royale Nu Diamant Merawat Masalah Kulit Kering

Serum ini diformulasikan dari apple stem cell dan rumpai laut yang mana kedua-dua bahan ini dapat meransang penghasilan sel kulit baru untuk merawat sel kulit mati. Campuran dua bahan ni menyebabkan dua kali ganda lagi berkesan. Serum ini sangat sesuai untuk wanita 30 ke atas. Ianya sesuai dan mesra untuk kulit wanita matang. Tapi korang yang belum masuk 30 pun boleh guna jugak tau. Tak salahkan kalau kita nak jaga kulit di usia yang muda ni. Betul tak?

Menariknya produk ini ia dibuat dalam bentuk serum. Serum ni mudah meresap sampai ke kulit dalam apabila kita sapu pada sekitar muka. Paling penting ianya produk terbaik rawat jeragat. Untuk pengetahuan korang, serum ni 3in1 dan korang tak perlu guna toner atau moisturizer. Korang hanya guna serum dan cleanser sahaja sudah ckup. Mudah dan jimat! Serum ini juga berfungsi sebagai moisturizing effect untuk melembapkan kulit, elakkan berkedut dan garis-garis halus.



Adakah produk ini mempunyai kelulusan dari KKM? Jawapannya ialah sudah pasti Serum Plus Royale Nu Diamant ni ada kkm dan halal dari JAKIM. Ianya tiada bahan merkuri dan hydroquinone. Selamat digunakan tanpa was-was. Serum ini didatangkan dengan bungkusan dalam bentuk pam. Korang tak perlu risau kerana ianya tidak akan tertumpah. Mudah nak bawa kemana-mana. Korang letak je dalam beg.

Kelebihan Menggunakan Serum Plus Royale Nu Diamant

- Merawat jeragat
- Merawat tona kulit tak sekata
- Merawat kulit kering
- Menghilangkan kedutan
- Merawat masalah kulit kering
- Mengecilkan liang pori yang terbuka
- Menghilangkan parut jerawat


Testimoni

Aku sendiri sudah pun menggunakan serum terbaik ni. Siapa kata orang muda tak boleh cegah jeragat? Dari sekarang la kita kena jaga kulit kita dari jeragat. Tak gitu kan? Best nya guna serum ni, ianya tidak melekit bila kita sapu pada muka. Malahan parut jerawat pada muka aku sudah semakin menghilang. Betapa stressnya aku bila tengok muka aku banyak parut jerawat tapi selepas guna serum ni, parut-parut pada wajah aku semakin menghilang.


Cara Penggunaan

1) Bersihkan muka korang dengan menggunakan air bersih dan keringkan. 
2) Sapukan serum pada permukaan muka anda
3) Untuk kesan yang lebih maksimum, gunakan 1-2 kali sehari.




Harga Serum Plus Royale Nu Diamant ini ialah RM138 untuk yang berada di Semenanjung Malaysia dan bagi Sabah Sarawak pula harganya ialah RM148. Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian boleh lawati laman sosial berikut:

Website : www.royalenudiamant.com/serumplus
Facebook :
www.facebook.com/royalenudiamant.hq
Instagram :
www.instagram.com/royalenudiamant.hq

Artikel Terkait

Latest
Previous
Next Post »

8 komen

Write komen
October 24, 2017 at 6:45 PM delete

CN dh cuba serum ni, mmg best. 5 hari je dh nampak kesan 😉

Reply
avatar
October 24, 2017 at 6:48 PM delete

Perghhhh berseri serii muka kak jatiii iteeww ni lepas guna serumplusss royale nudiamant ♡

Reply
avatar
Akif Imtiyaz
AUTHOR
October 24, 2017 at 7:54 PM delete

Wahh makin comel laa kak g kulit wajah adik kekya ni.. omeyy angat2

Reply
avatar
Amanda Suria
AUTHOR
October 24, 2017 at 9:13 PM delete

Akak memang dh jatuh cinta jatuh hati jatuh terpaut tergolek dengan serum ni..suka sgt..result seawal 2 hari..muka jadi segar bermaya..tona pun makin sekata..

Reply
avatar
PCL
AUTHOR
October 25, 2017 at 12:33 AM delete

Cadangan pcl bagi mamaD pakai serum ni memang menjadik la.. suka mamaD kulit muka dia bersih berseri2.. bebas jeragat. terbaik serum plus nu diamant

Reply
avatar
irra yyan
AUTHOR
October 25, 2017 at 12:33 AM delete

Bagusnya muda muda dah pandai jaga muka... gojes selalu

Reply
avatar
Azlinda Azman
AUTHOR
October 25, 2017 at 9:17 AM delete

akk pun suka serum macam ni. sbb kesan nampak cpt dan tak ada bahan merbahaya di dalm kandungannya

Reply
avatar
Tunsha Ayunie
AUTHOR
October 25, 2017 at 4:56 PM delete

Dulu tak pernah tau serum sangat penting. Dah nak masuk 30-an ni macam beria-ria nak cari serum. Bestnya guna produk bebas kimia kan :)

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon