SweetRoyale Stevia Pengganti Gula dari Pharmaniaga

4:05:00 PM
Kehidupan yang sihat bermula dari pemakanan yang sihat. Untuk menjalani hidup yang sihat, kita seharusnya mengamalkan pemakanan yang sihat dan seimbang. Orang sekarang ni makan ikut sedap mulut je tanpa memikirkan risiko yang akan dihadapi pada masa hadapan kelak. Tak cakap orang lain jugak, aku sendiri pun makan ikut sedap mulut je. Main bedal je semua makanan. Tak kisah la makanan tu terlebih kalori ke, garam, gula dan sebagainya. Rakyat Malaysia paling ramai menghidapi penyakit kencing manis. Korang nak tahu sebab apa? Sebab mereka tidak menjaga pemakanan yang di ambil. Sebagai inisiatif untuk mencegah kadar gula yang tinggi, Pharmaniaga telah memperkenalkan satu produk sebagai pengganti gula dalam makanan kita seharian. Produk yang aku maksudkan ialah SweetRoyale Stevia.


SweetRoyale Stevia Pengganti Gula


SweetRoyale Stevia diperkenalkan dengan slogan "Rasa Manis Unik Sejati" pasti membuatkan korang tertanya-tanya apa yang uniknya SweetRoyale ini bukan? Berikut adalah beberapa keistimewaan SweetRoyale Stevia ni.
  • SweetRoyale ialah pemanis berasaskan stevia yang menggabungkan bahan-bahan terpilih untuk memberikan anda rasa yang manis seperti gula tetapi rendah kalori. 
  • Setiap 2 gram SweetRoyale menawarkan rasa manis sejajar dengan 2 sudu teh gula.
  • Diformulasikan oleh pakar-pakar yang diiktiraf serta ujian makmal dengan penuh terpeinci.
  • Formula yang diperbaharuimenggunakan gred Stevia yang lebih tinggi bagi rasa yang unik dan kurang pahit.
  • Antara yang murah dan mampu milik dan mudah dibawa kemana-mana. 
  • Diperkenalkan dalam bentuk serbuk seperti gula, bukan cecair bagi mengatasi masalah kontaminasi.
  • Disahkan halal oleh JAKIM, nombor HALAL: MS1500:2009, 1071-02/2017

SweetRoyala ni boleh di bawa ke mana-mana sahaja. Ianya telah di pek dalam bentuk sachet untuk memudahkan korang. Boleh la bancuh bersama secawan teh atau kopi nanti.



Harga SweetRoyale Stevia 

Korang boleh dapat SweetRoyale ini dengan harga RM15.90 belum masuk postage. Kalau nak COD harga dia ialah RM17.00. Bagi korang yang berminat untuk mencuba Sweetroyale Stevia ni, boleh dapatkannya di Cawangan Farmasi RoyalePharma seluruh Malaysia. COD area Shah Alam/ Kuala Lumpur atau Pos ke Seluruh Malaysia. Boleh whatsApp 013-4731696 (Agen SweetRoyale Stevia).

Selain itu juga, korang boleh buat pembelian melalui website RoyalePharma (www.royalepharma.com/estore/sweeetener-stevia/323-sweetroyale-2g-x-40-s.html).



Aku ada sediakan video khas untuk korang. Selamat menonton.


Artikel Terkait

Previous
Next Post »

1 komen:

Write komen
December 7, 2017 at 7:55 PM delete

muka model pun sweet jugak hihi

Reply
avatar

Hai.. Terima kasih sudi baca entry saya. Sudi-sudikanlah juga untuk komen yerr. Komen yang baik-baik dan murni-murni je tau.. Semoga Allah merahmati anda. Amiiin.. Terima Kasih.. :) EmoticonEmoticon